Nivelul 3 tipul corpului de grăsime de grăsime

nivelul 3 tipul corpului de grăsime de grăsime

cum să îndepărtați grăsimea pieptului lateral spl slimming n frumusețe

Aceasta nu mai este considerată principalul dușman al unui corp sănătos care este zahărul, în caz că nu știai! Dar nu toată grăsimea este la fel. Să consumi grăsimi bune este benefic pentru corp, iar anumite tipuri de grăsime corporală pot fi bune. Totuși, există și tipuri rele pentru organismul uman, care ne pot afecta sănătatea.

greu de pierdut în greutate atunci când alăptează da puteți revedea pierderea în greutate

De fapt, se hrănește cu picături de grăsime albă și ajută la menținerea greutății. Cunoscută și sub denumirea de țesut adipos maro, este responsabilă pentru temperatura noastră de bază și se găsește în spatele zonei gâtului și pieptului. Grăsime bej Aceasta este o combinație de grăsime albă și maro și se găsește de-a lungul coloanei vertebrale și a claviculei.

sd pierdere de grăsime de matrice pierdere în greutate spas span

Cu ajutorul exercițiuli fizic, hormonul irisin este eliberat, ceea ce transformă grăsimea albă în grăsime bej. Grăsime albă subcutanată Aceasta stochează calorii și produce adiponectin, un alt hormon care ajută ficatul și mușchii să administreze insulina — insulina este glucoza sau hormonul de control al zahărului, care este foarte important pentru nivelul nostru de energie.

Menține glicemia stabilă și menține stocurile de grăsimi albe sub control.

O problemă apare atunci când există prea mult din această nivelul 3 tipul corpului de grăsime de grăsime albă, iar metabolismul încetinește. Când se întâmplă acest lucru, începem să ne îngrășăm, în special în jurul șoldurilor, coapselor și zonei burții.

Abonează-te la Newsletter

Grăsime subcutanată Se află doar sub piele și este de grăsimea care este măsurată pentru a determina procentul de grăsime corporală.

Se găsește pe tot corpul, dar mai ales pe spatele brațelor, coapsei și coapsei. Ar trebui să eviți excesul de grăsime subcutanată din jurul burții pentru a preveni riscurile pe termen lung ale sănătății, cum ar fi diabetul, bolile de inimă și obezitatea.

Această grăsime produce, de asemenea, hormoni estrogeni la ambele sexe și, dacă există estrogen în exces, devine hormonul dominant, determinând creșterea toxică a greutății, care crește riscul de obezitate, boli cardiovasculare, diabet și cancer.

Procentul de grăsime vs indicele de masă corporală

Grăsimea viscerală Aceasta este grăsimea adâncă, mai periculoasă, din jurul organelor abdominale. Aceasta determină o creștere a colesterolului total din sânge, împreună cu substanțe chimice inflamatorii care pot duce la boli de inimă, diabet zaharat tip 2 și cancer. Cu toate acestea, în proporții sănătoase, este o grăsime esențială pentru sănătatea generală, pentru a proteja organele noastre și pentru a ne menține temperaturile stabile. Ce ar trebui să mănânci pentru a avea grăsime bună în corp și pentru a scăpa de cea nesănătoasă?

Consumă cereale integrale și proteine slabe, în special fructe și legume cu un indice glicemic scăzut.

Ce sunt grasimile?

Fă sport timp de minute, de 3 ori pe săptămână. De 2 ori pe săptămână încearcă să faci și exerciții cu greutăți.

pierderea în greutate de mărire a sânilor grăsime sănătoasă pentru pierderea în greutate

Mănâncă puțin, dar des. Împarte-ți mesele în mese mai mici de-a lungul zilei. Detoxifică-ți corpul dacă nu faci exerciții intense.

cum să îndepărtați stratul de grăsime din coaste pierde în greutate femeie neagră

În aceste zile, bea multă apă și ceaiuri și consumă legume la aburi.

Utilrecenzii