Cel mai bun mod de a diminua brațele superioare. 10 exerciții pentru tipul de corp în formă de pară - Ingrijirea Pielii -

Pierde in greutate de la bratele superioare

Dacă simți că brațele tale sunt prea groase sau dacă vrei să le faci mai ferme, poți realiza asta cu antrenamentul potrivit. Este important să ne dăm seama că nu este posibil ca o parte a corpului să fie mai slabă sau mai musculară.

Exerciții utile pentru a strânge brațele A avea brațe mari și a bate din picioare este într-adevăr foarte perturbator pentru aspect. Mai mult, brațul este o parte a corpului care este adesea văzută chiar dacă este acoperită cu haine. Chiar și așa, există modalități de a micșora brațele mari în următoarele moduri.

Pierdând în greutate, obțineți mai puțină grăsime pe tot corpul, astfel încât să puteți obține brațe mai subțiri și mai strânse.

Combinația dintre antrenamentul de forță, antrenamentul cardio și o dietă sănătoasă poate duce la brațe musculare și mai subțiri. A calca Metoda 1 din 3: Construiți-vă mușchii brațului Antrenează-ți bicepsul.

Acestea sunt mușchii din două părți din brațele superioare care conectează umărul la articulația cotului. Bicepsul vă permite să vă mișcați antebrațul spre corp și în sus. Dacă antrenați acești mușchi, brațele superioare din față vor deveni mai ferme.

Dar există și alte cauze: Cotul tenismenului sau cotul jucătorului de golf Aceste afecțiuni frecvente cauzează durere și disconfort în jurul părții exterioare a cotului cotul tenismenului sau părții interioare a cotului cotul jucătorului de golf. Denumirile clinice pentru aceste tipuri de dureri la cot depind de localizare: epicondilită laterală cotul tenismenului sau epicondilită mediană cotul jucătorului de golf. Aceste afecțiuni apar, de obicei, după suprasolicitarea intensă a mușchilor și tendoanelor antebrațului în apropierea articulației cotului. Durerea poate dura câteva săptămâni sau luni, dar nu este permanentă. Bursita Bursa este un sac cu lichid de sub piele, de obicei pe articulații cum ar fi umărul, cotul, genunchiul sau șoldul.

Încercați următoarele exerciții: Bucle bicepiene. Ridică-te drept cu o ganteră în fiecare mână. Țineți coatele aproape de corp și întoarceți palmele înainte. Păstrați brațele nemișcate și ridicați greutățile către corpul dumneavoastră prin contractarea bicepsului. Continuați să ridicați greutățile până când vă ajung pe umeri.

Coborâți încet brațele până când brațele vor fi din nou la lateral. Așezați-vă într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de podea. Coatele tale sunt îndreptate spre exterior, departe de corpul tău. Împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială.

jimmy van slimming pierderea în greutate cashews

Strângeți bine abdomenul și mușchii spatelui în timpul acestui exercițiu. Bucle de ciocan. Palmele ar trebui să fie întoarse spre corpul tău. Ridicați greutățile până când acestea sunt la înălțimea umerilor.

Articole recomandate Îți dorești să ai sâni mai periculoși și mai fermi? Ei bine, puteți obține acest lucru prin intervenții chirurgicale sau investind într-un sutien push-up bun. Un alt mod de a face acest lucru este prin exerciții.

Coborâți încet brațele până când atârnă de părțile laterale. Întărește-ți tricepsul. Acești mușchi din trei părți din spatele brațelor superioare conectează partea din spate a umărului la articulația cotului.

Cu ajutorul tricepsului, vă puteți întinde brațele deasupra capului sau a spatelui. Încercați următoarele exerciții: Flotări tricepiene. Acest exercițiu este aproape același cu flexiunile normale. Începeți într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri.

pierde 1 grăsime corporală pe săptămână pierderea în greutate port elgin

Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de sol. Coatele și brațele ar trebui să rămână aproape de corp. Țineți mușchii stomacului și ai spatelui strânși în timpul acestui exercițiu. Scufundări tricepiene. Stai în fața unei bănci sau a unui scaun robust și pune mâinile pe margine, cu degetele în jurul marginii. Brațele tale ar trebui să fie drepte și ținute bine nemișcate. Acum coborâți-vă până când brațul superior este paralel cu podeaua.

Ții coatele aproape de corp. Împingeți-vă înapoi, astfel încât brațele să fie drepte, ca în poziția cel mai bun mod de a diminua brațele superioare. Extensii tricep. Stai întins pe o bancă sau pe podea, ținând două gantere în fața ta.

Cauzele frecvente ale durerii la nivelul braţelor | Panadol

Brațele trebuie să fie complet drepte și pătrate până la podea. Palmele tale sunt îndreptate spre umeri și coatele tale sunt aproape de corpul tău.

pierderea în greutate cu limfom folicular cum a pierdut brittany cartwright

Coborâți greutățile până când vă ajung la urechi. Ridicați-le din nou până când brațele sunt drepte. Întărește-ți deltoizii.

aplicație de 90 de zile de pierdere în greutate ceaiul din plante ajută u să piardă în greutate

Acești mușchi conectează partea superioară a umerilor la centrul osului brațului superior humerusul. Acest lucru vă permite să vă întindeți brațul spre exterior, înainte și înapoi. Dacă faci acești mușchi mai fermi, brațul tău va avea o formă frumoasă. Încercați următoarele exerciții: Mișcări laterale. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp.

Ridicați ganterele în lateral, dar asigurați-vă că brațele sunt ușor îndoite. Ridicați greutățile laterale până când brațele sunt paralele cu podeaua.

Coborâți încet greutățile, până când brațele sunt pe lateral. Luați o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați greutățile către bărbie - coatele vă arată. Ține ganterele cât mai aproape de corpul tău în timp ce faci această mișcare. Coborâți-le încet înapoi la poziția inițială.

10 exerciții pentru tipul de corp în formă de pară - Ingrijirea Pielii -

De asemenea, faceți exerciții pentru mușchii pieptului. Făcând o mulțime de flotări sau scânduri vă va ajuta să vă formați partea superioară a brațelor. De asemenea, antrenând mușchii din jurul său, obțineți un aspect și mai strâns. Încercați exerciții precum: Presă pentru piept. Intinde-te pe spate cu o gantera in fiecare mana.

10 exerciții pentru tipul de corp în formă de pară

Ridicați brațele la înălțimea umerilor și mențineți brațele drepte și nemișcate. Coborâți încet greutățile cu coatele îndreptate. Apoi ridicați greutățile înapoi până când brațele sunt drepte. Pieptul zboară. Stai întins pe spate cu o ganteră în fiecare mână.

Ține-ți brațele plate în lateral, cu palmele orientate în sus.

CELE MAI BUNE 20 DE EXERCIȚII PENTRU A RIDICA SâNII îN MOD NATURAL - INGRIJIREA PIELII -

Ținându-ți brațele aproape complet drepte ușor îndoite la coateridică-le până cel mai bun mod de a diminua brațele superioare brațele se întâlnesc drept în fața ta. Coborâți încet brațele până când acestea sunt lângă voi. Fa flotari Metoda 2 din 3: Alte exerciții pentru întărirea brațelor Înscrieți-vă pentru un curs de antrenament de forță sau angajați un antrenor personal pentru o sesiune.

anemie și pierde în greutate pierderea de tristețe a apetitului

Tehnica corectă este foarte importantă în antrenamentul de forță. Dacă nu sunteți sigur dacă efectuați corect exercițiile, ajutorul unui expert poate fi de mare ajutor.

poți să pierzi în greutate în timp ce menstruat pierdere în greutate neexplicată și ganglioni limfatici umflați

Multe săli de sport au cursuri gratuite pentru membrii lor. Încercați să participați la o lecție. Acestea sunt orientate spre începători și vor exista ghiduri care să vă ajute și să vă ofere indicații.

Pierde in greutate de la bratele superioare

Uneori poți angaja și un antrenor personal la sală. Există, de asemenea, antrenori independenți din afara sălii de sport pe care îi puteți angaja. De asemenea, faceți o mulțime de antrenament cardio în fiecare săptămână.

Nu este posibil să slăbești într-o zonă a corpului tău. Dar, cu antrenament cardio regulat, puteți pierde în greutate, reduce grăsimea și puteți obține brațe mai subțiri. Este recomandat să faceți cel puțin de minute sau 2,5 ore de antrenament cardio în fiecare săptămână.

Pentru a arde mai multe grăsimi sau a pierde mai mult în greutate, trebuie să te antrenezi mai mult sau mai intens.

Aruncați o privire la diferitele moduri de a vă micșora brațele care pot fi încercate acasă

Este esențial să permiteți mușchilor să se refacă, luându-vă o zi de odihnă de la antrenamentul de forță și făcând cardio. Luați în considerare exercițiile fizice cu propria greutate corporală, care arde grăsimile și întărește mușchii în același timp.

Antrenamentul pe intervale cu exerciții dinamice care îți lucrează întregul corp te poate face să pierzi centimetri de brațe, talie, șolduri, picioare etc. În plus, arzi o mulțime de calorii cu antrenamentele la intervale, ceea ce îți reduce grăsimea corporală și brațele devin mai subțiri.

Următoarele exerciții sunt grozave de făcut în intervale de 1 până la 2 minute, odihnindu-se timp de 15 până la 30 de secunde de fiecare dată: Coarda de sărituri. Cu un exercițiu intensiv, cum ar fi sărind coarda, unde întoarceți coarda cu brațele, ardeți multe calorii. Începeți săriți timp de 20 de secunde, apoi construiți până la 1 minut sau mai mult. Odihnește-te o vreme și repetă de 3 ori.

Faceți burpees. Stai cu brațele sus. Puneți mâinile lângă picioare și săriți picioarele înapoi într-o scândură.

Sari înapoi într-o poziție ghemuit și stai în picioare, ridicând brațele. Faceți acest lucru timp de 30 de secunde, odihniți-vă și repetați de 3 ori. Pentru și mai multe rezultate, faceți o împingere în timp ce vă aflați într-o poziție de scândură. Metoda 3 din 3: Mănâncă pentru a strânge brațele Aveți grijă la calorii și porții. Dacă credeți că puteți obține brațe mai subțiri prin pierderea în greutate, va trebui să începeți să acordați atenție caloriilor și porțiilor pentru a vă atinge obiectivul.

Dacă vrei să slăbești, va trebui să mănânci mai puțin sau să fii atent la numărul total de calorii pe zi.

Utilrecenzii