Cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți, Ce cauzează grăsimea interioară a coapsei?

Pierde grăsime la mijloc

cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți

Mușchii principali ai coapsei interioare includ adductorul longus, magnus și brevis. Acești mușchi sunt responsabili pentru tragerea piciorului spre linia centrală a corpului.

Cum scapi de grăsimea de pe burtă și șolduri cu ajutorul unei metode banale

Există exerciții eficiente pentru coapse interioare pe care le puteți face acasă sau la sala de sport, fără greutăți. Squats de plie Plăcuțele plise sunt o mișcare inspirată de balet.

cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți

În timp ce adăugarea rezistenței externe - sub forma unei bare ponderate sau a unei gantere - face ca această mișcare să fie mai dificilă, lucrul cu greutăți nu este esențial. Dacă efectuați suficiente repetări fără rezistență, veți simți că coapsele interioare muncesc din greu.

भेड़िया (fr)

Plăcile plice sunt un exercițiu compus - adică acționează simultan mai mulți mușchi inferior ai corpului - și sunt recomandați de "Dance Spirit Magazine" ca un exercițiu efectiv de coapse interioare. În picioare cu o coloană vertebrală dreaptă, poziționați picioarele mai late decât lățimea umărului și deplasați degetele de la picioare spre exterior.

cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți

Squat până când coapsele sunt doar paralele cu podeaua, genunchi poziționat peste glezne. Țineți timp de 15 până la 20 de secunde, pulsând puțin coapsele. Întoarceți-vă încet la poziția de plecare contractând mușchii coapsei interioare și împingând greutatea pe tocuri.

Sfătui cum să eliminați burtă și șolduri

Repetați pentru un total de seturi de opt până la 12 repetări. Adducerea șoldului pe care se află Consiliul American privind Exercitiul include adductia de sold pe lista de exercitii cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți pentru coapse.

cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți

Ca și în cazul plutânilor plini, adăugarea rezistenței externe este opțională, dar nu este necesară. Lie pe podeaua de pe o parte a corpului, cu șoldurile în mod egal stivuite.

Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri.

Susțineți greutatea corpului superior pe antebrațul cel mai apropiat de podea. Păstrați ambele picioare lungi, trageți piciorul inferior în fața piciorului superior și relaxați ambele picioare pe podea într-o poziție neutră.

Este mai greu pentru a obține de grăsime sau de a pierde in greutate Pierde grăsime la mijloc Este mai greu pentru a obține de grăsime sau de a pierde in greutate author by Coyote Cel mai bun produs de greutate pierdere suplimentele de revizuire: Oamenii discuta doar cât de greu a pierde in greutate este care este demoralizator totuși să presupunem că am informat este un mijloc de a face grăsime de ardere fără griji precum și a obține rezultatele dorite mult mai rapid. Printre moduri de a pierde in greutate burtă există exerciții aerobice. Sa stiti ca nu este chiar asa — nu puteti obtine rezultate care sa va Aceste capsule favorizeaza arderea mai rapida a grasimilor si Grasimea arsa de aceste capsule este transformata in energie. De asemenea, am văzut de fapt, persoanele care au un timp de greu pentru a obține kilogramele.

Începeți ușor piciorul inferior cât mai mare posibil, îndreptând coapsa interioară către tavan, fără a lăsa șoldurile să se rotească înainte sau înapoi. Țineți scurt poziția ridicată înainte de a coborî piciorul și piciorul la podea. Repetați opt până la de 12 ori pentru un total de una până la trei seturi înainte de comutarea pe laturi.

cum să pierdeți grăsimea coapsei fără greutăți

Cross-Over Boala unde pierzi in greutate În timp ce tradiționalele "step-up-uri" vizează mușchii din față și din spate, sau cvadriceps și hamstrings, puteți efectua o variantă a exercițiului de bază pentru a accentua mai bine coapsele interioare.

Treptele tradiționale implică utilizarea unei cutii sau a unui scaun pas, dar pentru a lucra cu coapsele interioare, aveți nevoie de acces la o scară. Pentru a efectua acest exercițiu - cunoscut sub numele de step-up-uri transversale - stați la baza unei scări cu partea dreaptă adiacentă la pasul de jos. Strângeți ușor balustrada pentru sprijin. Treceți pe prima scară cu piciorul drept. Trageți imediat piciorul stâng spre dreapta pentru a ajunge la următoarea scară.

Săptămână grăsimea coapsei

Continuați să traversați un picior peste celălalt până când ajungeți în partea de sus a scării. Începeți din nou în partea de jos pentru a lucra cealaltă parte, urcând cu piciorul stâng și traversând piciorul drept spre stânga pentru a ajunge la pasul următor.

Categorii Populare.

Utilrecenzii