Adam ruinează orice pierdere în greutate

Experiența lui Adam Ferguson în istoria societății civile. Adam Ferguson.

Scris pe: 22 Martie Accesări: Spune-ți opinia!

Adam Smith - Avutia natiunilor

Adam ruinează orice pierdere în greutate creşte mai gros atunci când îl razi! Lectura într-o lumină slabă te va orbi! Urinarea pe o înţepătură de meduză îţi va calma durerea! Dorinţa noastră de a dezlega misterele corpului omenesc a condus la o crearea unei cantităţi vaste de informaţii greşite. Multe dintre aceste noţiuni false sunt mai crezute decât adevărul. Ne-am înarmat cu scepticismul nostru sănătos şi cu o grămadă de cercetare pentru a găsi adevărul din spatele unora dintre cele mai comune mituri despre corpurile noastre.

Ce l-a șocat pe Adam Conover despre Adam Ruins Episodul nașterii totul

Iată ce am învăţat. Mitul 1: Părul de pe corp creşte mai gros atunci când îl razi Vă amintiţi probabil episodul din Seinfeld când Jerry a decis să îşi radă pieptul, în ciuda avertismentelor că părul va creşte înapoi de două ori mai gros. Deşi mitul se dovedeşte a fi adevărat la televizor, este foarte fals în lumea reală.

Dacă raderea părului ar face ca acesta să crească mai gros, atunci bărbaţii care chelesc ar putea să se radă în cap, tocmai pentru a preveni căderea părului.

Carti care corespund criteriilor de cautare pentru 'greutati pentru picioare':

Pediatrul cercetător Rachel C. Vreeman şi profesorul asistent de pediatrie Aaron E. Încă dinun studiu clinic a arătat că raderea nu are niciun efect asupra creşterii părului. Mai multe studii recente confirmă că raderea nu afectează grosimea sau rata de creştere a părului.

În plus, raderea îndepărtează partea moartă a firului de păr, nu partea vie situată sub suprafaţa pielii, deci este puţin probabil să afecteze rata sau tipul de creştere. Părul ras nu mai are forma conică văzută la capetele părului neras, dând astfel o impresie de adam ruinează orice pierdere în greutate.

Experiența lui Adam Ferguson în istoria societății civile. Adam Ferguson.

Practic, parul ras se simte mai aspru şi asta te face să crezi că este mai gros. În realitate, te păcăleşti şi părul rămâne la fel. Mitul 2: Numărarea caloriilor este tot ce contează pentru gestionarea greutăţii şi a sănătăţii Ne-ar plăcea să credem că este o teorie bună pentru pierderea în greutate consumarea unui număr de calorii egal cu cel al caloriilor ingerate, dar asta ar însemna să acceptăm că organismele noastre sunt destul de simple.

În timp ce consumarea de calorii mai puţine poate avea cu siguranţă o influenţa asupra greutăţii, nu toate alimentele au acelaşi impact, odată ce le-am înghiţit. Dacă vreţi să vă gândiţi la asta într-un mod foarte simplu, luaţi în considerare diferenţa dintre bomboane şi un castravete în cantităţi egale caloric.

Aceste alimente au gust diferit, conţin diferite elemente nutritive şi nu sunt acelaşi lucru. Nu ar avea sens să fie folosite de către organism în acelaşi mod.

adam ruinează orice pierdere în greutate

Problema cu ideea conform căreia caloriile reprezintă singura unitate de măsură se datorează faptului că ne gândim la calorii ca la un lucru fizic. Caloriile sunt doar un mijloc de măsurare a căldurii şi iniţial nu au fost un termen folosit cu referire la produsele alimentare.

Practic, caloriile sunt o măsură şi nu ceva ce corpul tău foloseşte drept combustibil. Ceea ce foloseşte corpul tău este ceea ce găseşte în mâncarea şi lichidele ce le digeră.

  1. Ce l-a șocat pe Adam Conover despre Adam Ruins Episodul nașterii totul Ce l-a șocat pe Adam Conover despre Adam Ruins Episodul nașterii totul O prostie să spun asta, probabil, dar fi avertizat că există spoilere pentru premiera sezonului 2 al lui Adam Ruins Everything below.
  2. Poate u pierde in greutate in trei zile
  3. Pierde in greutate dupa somn

Dacă mănânci tot felul de prostii, nu vei fi mai bine doar pentru că mănânci mai puţine calorii. Mulţi oameni dezbat această idee din cauza dietei profesorului nutriţionist Mark Haub, care a avut un regim sărac în calorii, ce a constat în principal din mâncare tip junk food aproximativ două treimidar sunt câteva lucruri de reţinut aici. Acesta este studiul unei singure persoane şi nu este elocvent pentru toată lumea.

Înseamnă că sunt mai sănătos?

  • Influențată: Experimente privind istoria societății civile Munca dvs.
  • Authorised translation of the Introduction from the English language edition published by Capstone Publishing Limited.
  • Apa cu lamaie si bicarbonat pt slabit

Sau înseamnă că omitem ceva când definim sănătatea din punct de vedere biologic? Nu există nicio îndoială că aportul nostru caloric joacă un rol important în felul în care stocăm şi pierdem grăsimea cum arată acest studiu din New England Journal of Medicinedar simpla numărare a caloriilor nu furnizează imagini complete.

Modul în care corpurile noastre procesează zahărul este un exemplu excelent despre felul în care diferitele produse alimentare au diferite rezultate.

Michael Eades indică două studii - experimentul de înfometare a lui Ancel Keys şi studiul cum să pierdeți greutatea fără timp John Yudkin - care au testat două diete sărace în calorii, dar cu compoziţie diferită de nutrienţi.

Studiul lui Keys a avut cantităţi mai mari de carbohidraţi şi mai mici de grăsimi. Studiul lui Yudkin, cantităţi mai mari de grăsimi.

adam ruinează orice pierdere în greutate

Rezultatele studiilor au avut consecinţe foarte diferite. Studiul lui Yudkin s-a încheiat cu oameni sănătoşi, în timp ce studiul lui Keys nu. Mai departe, dieteticianul acreditat Kari Hartel descrie modul în care nutrienţii diferiţi sunt procesaţi de către corp.

În timp ce este frumoasă ideea conform căreia sănătatea poate veni de la consumul zilnic al unui număr magic de calorii, realitatea este că produsele alimentare şi corpurile noastre sunt mult mai complexe.

Deşi reducerea semnificantă a caloriilor este un mod eficient de a pierde în greutate, acesta nu este singurul factor. Greutatea actuală, greutatea pe care vrei să o pierzi, echilibrul nutriţional al dietei tale, caloriile pe care le arzi şi muşchii pe care îi construieşti prin exerciţii şi durata de timp din fiecare zi pe parcursul căreia eşti sedentar sunt toate elemente ce joacă un rol important în sănătatea ta şi în potenţialul pentru pierderea de grăsime.

Renunţarea la o cantitate importantă de calorii poate fi semnificativă pe termen scurt pentru strategia de management a greutăţii, dar atenţia şi la alţi factori va da rezultate mai bune asupra stării generale de sănătate.

Calaméo - Adam Smith - Avutia natiunilor

Mitul 3: Trebuie să dormim 8 ore pe zi Ne-am spus că trebuie să dormim 8 ore pe noapte, dar ce este adevărat pentru unii nu este adevărat pentru toţi. Hindustan Times atrage atenţia asupra unui studiu european care arată că oamenii care posedă o genă cunoscută ca ABCC9 pot dormi cu câteva ore mai puţin decât doarme în medie o persoană. Găsind aceeaşi genă la musculiţa fructelor, oamenii de ştiinţă au descoperit că prin manipularea ei pot, de asemenea, manipula durata de timp pe care aceste musculiţe o petrec odihnindu-se.

adam ruinează orice pierdere în greutate

Când v-am întrebat de cât somn aveţi nevoie, răspunsurile au variat mult. Pentru unii, erau necesare 8 ore. Pentru alţii, 8 ore era prea mult. Experienţele voastre se potrivesc cu acest studiu.

Utilrecenzii