Pierde grăsime de pe brațele tale, 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului

pierde grăsime de pe brațele tale

Avertizări Există multe trucuri periculoase și ineficiente pentru a scăpa de grăsimea din burtă. Deși nu există niciun glonț de argint care să vizeze în mod specific grăsimea abdominală, acest articol va explica ce cauzează o talie în expansiune și cum să scapi de brațele tale.

Pierderea de grăsime pe stomac

A calca Partea 1 din 4: Exerciții pentru a pierde grăsime Faceți exerciții cu rafale scurte. Cercetările indică faptul că antrenamentele la intervale sau alte scurte explozii de energie creează mușchii și rezistența mai repede decât exercițiile tradiționale.

pierde grăsime de pe brațele tale

Încearcă să sprintezi. Aleargă cât de repede poți timp de pierde grăsime de pe brațele tale de secunde și apoi mergi din nou până când respirația ta este calmă. Repetați acest lucru timp de 10 minute. Setați o bandă de alergat, un antrenor eliptic sau o bicicletă staționară pentru antrenamentele la intervale.

Cele mai multe echipamente moderne pot fi setate la un antrenament pe intervale, ceea ce face exercițiul mult mai greu pentru perioade scurte. Faceți o scurtă plimbare. Încorporați o anumită activitate fizică în ziua dvs. Faceți pași mari într-un ritm alert sau mergeți în sus și în jos pe niște scări.

Creșteți ritmul cardiac. Exercițiile care vă accelerează ritmul cardiac asigură arderea rapidă a caloriilor și pierderea grăsimilor pe tot corpul, inclusiv pe burtă. Nu numai că îți poți arde grăsimea din burtă, dar de obicei pierzi grăsimea mai întâi când faci mișcare, indiferent de forma sau dimensiunea corpului tău.

Țineți evidența kilometrajului. Urmăriți-vă progresul urmărind timpul pe care alergați o milă. Pe măsură ce rezistența se îmbunătățește, veți vedea că timpul scade. Aveți grijă la dureri la nivelul picioarelor inferioare. Dacă simțiți dureri la nivelul picioarelor inferioare atunci când alergați, probabil că puneți prea multă greutate pe exteriorul piciorului când îl puneți jos.

pierde grăsime de pe brațele tale

Căutați o pereche de pantofi creați special pentru a remedia acest lucru. Nu exagera. Dacă tocmai începeți cu antrenamentele de fitness, încercați să mergeți de 3 ori pe săptămână și construiți de până la 4 ori când sunteți gata. Mersul în fiecare zi nu oferă corpului tău suficient timp pentru a-și reveni și a construi mușchi și poate duce la răniri. Adăugați antrenament de forță. Puteți face antrenament de forță cu greutăți libere, mașini sau benzi elastice.

Sari peste exercițiile abdominale - deocamdată. Efectuarea de exerciții abdominale sau pierde grăsime de pe brațele tale vă va oferi mușchi puternici, dar probabil că nu îi veți vedea sub grăsimea din burtă. De fapt, exercițiile abdominale pot face stomacul să pară mai gros din cauza mușchilor. În schimb, încercați aceste exerciții pentru a vă viza mușchii de bază: Fă podul.

Așezați-vă în poziția de a face flotări.

Obțineți o talie mai mică și pierdeți grăsimea din burtă în 14 zile! Antrenament la domiciliu

Lăsați-vă pe coate și țineți tot timpul ochii pe pământ. Contractează-ți abdomenul, imaginează-ți că mergi până la coloana vertebrală. Ridică-ți picioarele de pe podea, acum stai pe coate și degetele de la picioare ca o scândură. Dacă faceți acest lucru, trebuie să vă mențineți fundul în jos și spatele drept.

Păstrați această poziție cât mai mult posibil. Nu vă arcați sau arcați spatele, dar păstrați-l cât puteți de drept. Dacă ți se pare dificil la început, poți folosi genunchii ca suport.

Încercați să țineți cel puțin 30 de secunde și repetați exercițiul de 3 până la 5 ori. Faceți genuflexiuni genuflexiuni. Stați cu picioarele la cm distanță și extindeți brațele înainte. Acum, coborâți șoldurile înapoi, ca și cum ați fi așezat. Faceți patru seturi de 15 până la 20 de genuflexiuni. Întindeți laturile taliei. Rămâneți în picioare, cu picioarele depărtate aloe vera slabit lățimea șoldurilor.

Așezați mâna dreaptă pe șoldul drept și ridicați mâna stângă în sus, ce vă poate face să ardeți grăsime încât palma să fie orientată spre dreapta. Păstrați picioarele încă în centru și ajungeți peste cap cu mâna stângă, astfel încât să vă îndreptați partea stângă. Faceți acest lucru de 3 până la 5 ori pe fiecare parte. Partea 2 din 4: Începeți bine metabolismul Relaxa.

  • Cum să pierdeți piciorul și grăsimea coapsei
  • Cum să pierdeți grăsimea din spate Modalități de a pierde grăsimea umărului Cum să elimini grăsimea din brațe și axile.
  • Cum să slăbesc pe brațe Pierde rapid ultimul bit de grăsime de pe burtă
  • Ar trebui să pierd grăsimea înainte de a face abs
  • Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp.
  • POT SĂ PIERD GRĂSIME ÎN BRAȚE ÎN DOUĂ SĂPTĂMÂNI? - ALTE SPORTURI -

Cercetările indică faptul că eliberarea de cortizol un hormon al stresului este legată de creșterea grăsimii din burtă. Iată câteva strategii pentru tratarea stresului de zi cu zi: Dormi suficient. Majoritatea adulților au nevoie de cel puțin 7 ore de somn pentru a funcționa corect. Ia-ți timp să te relaxezi. Chiar dacă sunt doar 15 minute în timpul pauzei de masă, luați un moment pentru a închide ochii, respirați profund și calm și uitați de grijile voastre.

Păstrați factorii de stres în afara dormitorului. Dacă este posibil, nu lucrați în dormitor. Spune-ți că dormitorul tău este rezervat odihnei și relaxării și lasă-ți grijile să se dizolve de îndată ce pășești în acea cameră.

pierde grăsime de pe brațele tale

Încercați să faceți Într-un studiu în care un grup de bărbați a fost rugat să-și reducă pașii zilnici de la aproximativ Cumpărați un pedometru și încercați să măriți numărul de pași pe care îi faceți în fiecare zi. Luați scările în loc de lift. Mergeți în loc să conduceți. Ridică-te la fiecare 30 de minute și fă 30 de pași. Dacă aveți un loc de muncă sedentar, vedeți dacă puteți obține un birou cu o bandă de alergat. Treceți de la boabe rafinate pâine albă etc. Un studiu a constatat că un grup de oameni care au consumat cereale integrale pe lângă cinci porții de fructe și legume, trei porții de lactate cu conținut scăzut de grăsimi și două porții de carne slabă, pește sau pui au pierdut mai multe grăsimi din burtă decât grupul care a avut aceeași dietă, dar numai cu boabe rafinate.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Ardeți grăsimile cu cereale. O dietă bogată în cereale integrale modifică modul în care corpul tău reacționează la glucoză și insulină, făcând arderea grăsimilor mai rapidă. În plus, grăsimea viscerală, care este mai adâncă, arde mai ușor decât grăsimea subcutanată grăsime pe care o puteți vedea și înțelege.

Evitați boabele albe. Cumpărați pâine brună în loc de pâine albă procesată și alegeți orez brun în loc de alb. Bea multa apa. Cercetările au arătat că a bea multă apă asigură o digestie mai activă, indiferent de dieta dvs.

În plus, apa vă ajută corpul să scape de deșeurile și este bună pentru sănătatea dumneavoastră în general. Încercați să beți ml de apă sau 2 litri în total, de 8 ori pe zi. Aduceți întotdeauna o sticlă de apă cu voi, astfel încât să puteți bea imediat ce vă este sete.

pierde grăsime de pe brațele tale

Știți când sunteți suficient de hidratat. Bei suficient când urina este aproape limpede. Dacă este încă galben, ar trebui să beți mai mult. Mic dejun.

Scapă de grăsime pe brațele tale

Poate părea un paradox să mănânci în timp ce încerci să slăbești, dar cercetările arată că consumul micului dejun în decurs de o oră de la ridicare îți va menține glicemia mai stabilă și colesterolul LDL cel rău mai mic.

Încercați să luați micul dejun în aceeași oră în fiecare zi. Dacă dormi târziu în weekend, mănâncă imediat ce te trezești. Încercați ouă, unt de arahide și fructe și legume proaspete. Evitați cerealele cu zahăr, vafe, clătite, chifle dulci etc. Partea 3 din 4: Dieta pentru a pierde grăsimi Reduceți aportul de calorii.

Numai dacă vă reduceți aportul de calorii, veți pierde grăsimea din burtă. Încercați aceste sfaturi: Amintiți-vă că, cu o reducere de 3.

Asta înseamnă că fie trebuie să arzi 3. Stabiliți un obiectiv de a pierde cel mult un kilogram pe săptămână. Mai mult decât atât este nesănătos și poate duce la așa-numitul efect de yo-yo, în care recâștigi rapid greutatea pierdută.

Păstrați un jurnal alimentar. Majoritatea oamenilor subestimează ceea ce mănâncă în fiecare zi. Obțineți o imagine corectă a obiceiurilor dvs.

pierde grăsime de pe brațele tale

Găsiți un contor de calorii online și calculați câte calorii luați în fiecare zi. Utilizați acest lucru pentru a vedea ce puteți reduce. Încercați o dietă în care luați 2. Acest lucru cauzează un deficit care vă va permite să pierdeți jumătate până la kilograme întregi pe săptămână, în funcție de cât de mult vă exercitați.

Modalități de a pierde grăsimea umărului

Mănâncă grăsimi bune. Cercetările arată că o dietă bogată în grăsimi monoinsaturate - cum ar fi avocado, nuci, semințe, boabe de soia și ciocolată neagră - poate preveni acumularea grăsimilor din burtă. Grăsimile trans în margarină, biscuiți, fursecuri, chipsuri sau orice se face cu grăsimi întărite par să provoace depunerea mai multor grăsimi corporale pe stomac, deci evitați acest lucru cât mai mult posibil. Adăugați mai multe fibre în dieta dvs.

Fibrele solubile cum ar fi cele găsite în mere, ovăz și cireșe scad nivelul pierde grăsime de pe brațele tale care, așa cum am menționat mai devreme, accelerează arderea grăsimilor mai profunde. Creșteți aportul de fibre încet. Acum, dacă mănânci 10 grame de fibre pe zi, nu o crește imediat la 35 de grame a doua zi. Trebuie să permiteți bacteriilor din sistemul digestiv să se obișnuiască cu noul aport de fibre. Lasă pielea pe fructele și pierde greutatea neintenționată tale.

pierde grăsime de pe brațele tale

Mâncarea mai multor fructe și legume adaugă fibre, dar numai dacă mănânci și pielea, pentru că acolo este cea mai bogată fibră. Deci, nu curățați mărul acela înainte de al mânca.

Utilrecenzii