Tabata pierde grăsime, Faceți-vă bine antrenamentul Tabata

Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?
Pagina principala Metoda Tabata: 4 minute pentru a pierde grăsime. Metoda Tabata: 4 minute pentru a pierde grăsime. Aceasta este o metodă bazată pe 20 de secunde de intensitate mare, 10 secunde de recuperare, repetată de 8 ori. Excelentă pentru arderea caloriilor, chiar și la câteva ore după antrenament, metoda Tabata este perfectă pentru persoanele care nu au mult timp. Aceasta este o modalitate de a te antrena intens într-o perioadă relativ scurtă de timp, principiul HIIT Pregătirea pe intervale de înaltă intensitate.

Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac. Dar nici una dintre aceste extreme nu tabata pierde grăsime buna. Nu tot cardio-ul e la fel.

tabata pierde grăsime

Nu orice fel de cardio te ajuta sa scapi de grasime si nu orice fel de cardio-ul iti va devora masa musculara. Fie ca inoti, mergi pe bicicleta, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculara, sprintezi sau te antrenezi in circuite — sistemul tau cardiovascular lucreaza intens, chiar daca celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite.

Mai de mult se credea ca antrenamentul de tip cardio iti saboteaza cresterile in masa musculara si ar trebui facut doar in perioada de definire. Dar, pe langa faptul ca impartirea anului in perioade de masa si perioade de definire e aiurea si contraproductiva pentru marea majoritatea a oamenilor care vor sa arate mai bine, realitatea este ca dezvoltandu-ti sistemul cardiovascular te vei putea reface mai usor in urma antrenamentului pentru masa musculara.

tabata pierde grăsime

Cand sistemul tau circulator e mai dezvoltat, vei duce mai mult oxigen si nutritienti catre muschi, mai rapid, si vei indeparta mai eficient produsele reziduale ce-ti pot incetini refacerea si cresterea musculara. Cu alte cuvinte, cardio-ul poate sa te ajute sa cresti mai rapid in masa musculara si sa scapi de grasimea neatragatoarein acelasi timp.

Dar asta numai daca e implementat inteligent.

HIIT WORKOUT MUSIC - 40/20 - 🔥ELECTRO 2020 VOL.4 🔥 - TABATA SONGS

Daca nu e implementat inteligent, vei pierde din masa musculara, vei favoriza depunerea grasimilor, sau pur si simplu iti vei pierde timpul pe banda rulanta. Pentru a intelege mai bine ce fel de cardio te ajuta sa arati mai bine si care iti saboteaza planurile, trebuie sa vedem mai intai ce tipuri exista.

Daca ar fi sa te iei dupa poza de mai sus, partea cu rosu corespunde antrenamentului anaerob, iar partea de jos de tot, de sub cea cu galben, e aerobicul de intensitate redusa.

Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?

Evident, aceste numere nu sunt batute in cuie, ci doar niste estimate care pot sa varieze de la persoana la persoana si se pot schimba cu cat te antrenezi mai mult. Cea mai importanta diferenta fiind intre antrenamentul aerob si cel anaerob. Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob Cea mai usoara metoda de a-ti imagina diferenta dintre cele doua este de a te gandi la un sprint si la un maraton.

Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi mentinut pentru durate indelungate de timp.

Glutes antrenament pentru a pierde grăsime

Similar, toate eforturile anaerobe, printre care si ridicatul greutatilor, sunt eforturi majore ce dureaza de la cateva secunde pana pe la maxim 2 minute. Cum se Transforma Corpul Tau prin Diferite Antrenamente Sunt sigur ca stii deja cum se transforma corpul tau cand te antrenezi cu greutati: Depui efort intens, folosind greutati mari, si cauzezi micro-distrugeri la nivelul fibrelor musculare.

tabata pierde grăsime

Corpul tau vede nevoia de a se adapta la asfel de stresuri si supracompenseaza dezvoltandu-ti mai multa colanți arzător de grăsime musculara, crescand rezervele de glicogen din muschi, eficientizand semnalele neuro-musculare, etc.

Acelasi principiu al adaptabilitatii e valabil si pentru aerobic de intensitate medie spre ridicata: Depui mult efort de intensitate medie si durata lunga, arzand multe grasimi pentru a-l sustine.

Corpul tau vede nevoia si se adapteaza pentru a fi mai bun la sustinerea unor astfel de eforturi, si devine mai eficient la arderea grasimilor nu arde la fel de multe pentru a crea la fel de multa energiefavorizeaza depozitarea acestora pentru a fi disponibile la nevoie si reduce din masa musculara care e costisitor de intretinut.

tabata pierde grăsime

Evident, aceste transformari nu sunt observabile foarte rapid. La fel cum nu vei tabata pierde grăsime masiv dupa antrenamente de masa musculara, nu vei suferii de efectele aerobicului dupa cateva antrenamente. Totusi, efectul lor se cumuleaza in timp, putand ajunge la diferente enorme pe termen lung.

Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara

Corpul maratonistilor, ciclistilor, instructorilor la diferite tabata pierde grăsime de fitness sau altor oameni ce practica astfel de efort aerobic, e ca un Smart.

Are un motor mic masa musculara si consuma foarte putin combustibil e eficient la arderea tabata pierde grăsime — adica nu consuma multe.

tabata pierde grăsime

Poate merge pe distante mari fara sa-i adaugi combustibil, dar ii e greu sa accelereze sau sa intre in depasiri. Cand vrei sa arzi grasime, vrei sa fii ca un Bentley — sa ai un motor mare, care consuma o gramada de combustibil.

Metoda Tabata de 4 minute pentru a pierde grăsime; Lotus; Buzele imi sunt pecetluite

Iar acest lucru merge foarte bine cu dorinta de a avea un corp musculos. Cu cat ai mai multi muschi, cu atat consumi mai mult combustibil.

În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu. În loc să vă simțiți plictisitor, încercați să faceți distracție. Oricum, de ce să nu încercați acest set de antrenamente pentru 5 până la 7 seturi și să faceți doar o odihnă de 1 minut după ce fiecare set este corect și complet făcut. NOTĂ: Nu există restul între antrenamente.

Cum sa arzi mai multe Grasimi — Mitul Zonei de Ardere a Grasimilor Se stie ca exercitiile de intensitate scazuta folosesc in principal grasimea pe post de combustibil, iar exercitiile mai intense folosesc glucoza carbohidratii. In trecut, acest fapt era baza ideii ca exercitiile aerobice, care care iti mentin pulsul sub un anumit nivel pentru perioade indelungate de timp, sunt cele mai bune pentru arderea grasimilor.

E clar ca acest mit e foarte atragator.

Contact Pagina de slăbit Antrenamentul care arde 15 calorii pe minut: Tabata Principalul motiv pentru care persoanele care se plâng că au kilograme în plus nu fac nimic pentru a scăpa de grăsime este lipsa timpului.

De sa lucrezi din greu cand o poti lua usor si arde mai multe grasimi? Din pacate, lucrurile nu sunt asa de simple.

Tabata cardio 6 minute pentru a pierde grăsime

Totusi, daca cresti intensitatea si mai mult pana in momentul in care treci de aerob, si revi doar cat ai nevoie pentru a te reface inainte de a creste iar intensitiatea, rezultatele se schimba seminificativ. Chiar daca numarul de calorii arse din grasimi in timpul antrenamentului nu va fi extrem de mare, vei continua sa arzi grasimi ore in sir dupa terminarea acestuia, printr-un efect numit EPOC.

Te poti gandi la acest consum ridicat de oxigen ca la restituirea unui imprumut. Cand te antrenezi foarte intens pentru intervale scurte de timp, generezi energie in mod anaerob adica fara oxigen ajungand intr-un deficit, pe care corpul tau va trebui sa-l plateasca inapoi dupa terminarea antrenamentului.

Utilrecenzii