Rack trage pentru pierderea în greutate

Mușchii apucători Tragerile de rack sunt un exercițiu de consolidare a forței care vizează așa-numiții mușchi ai lanțului posterior care sunt responsabili pentru extinderea șoldului și a spatelui.

rack trage pentru pierderea în greutate pierde greutatea ușor într o săptămână

Powerlifters folosesc tracțiune pentru a-și dezvolta capacitatea de a obține o blocare puternică atunci când efectuează ascensiuni, în timp ce culturistii folosesc acest exercițiu pentru a-și face spatele mai muscular și mai gros - un proces numit hipertrofie.

Tragerile în rack sunt efectuate în mod normal cu greutăți mari utilizând repetări reduse și, ca atare, nu sunt un exercițiu adecvat pentru începători.

rack trage pentru pierderea în greutate pierderea în greutate prin ghee

Performanță de tragere în rack Pentru a efectua o tragere a raftului, așezați o bară încărcată într-un raft ghemuit chiar sub înălțimea genunchiului. Prindeți bara cu o lățime de umăr peste mână sau o mână mixtă și stați cu picioarele direct sub bară. Îndoiți ușor genunchii, ridicați pieptul și contractați mușchii nucleului.

Cu brațele drepte, extindeți șoldurile și stați în poziție verticală.

rack trage pentru pierderea în greutate slimming lbd

Țineți această poziție superioară pentru o secundă înainte de a vă împinge șoldurile înapoi, aplecați-vă înainte și coborâți bara înapoi la raft. Asigurați-vă că nu permiteți ca partea inferioară a spatelui să se rotunjească în niciun moment în timpul acestui exercițiu, deoarece acest lucru poate duce la rănire.

rack trage pentru pierderea în greutate pierdere simplă de pierdere în greutate meme

Muschii extensori ai șoldului Tragerile cu rack necesită și dezvoltă mușchii care vă extind șoldul; în special gluteus maximus sau mușchiul cap la cap, și hamstrings pe coapsele tale. Extinderea șoldului este o parte esențială a multor mișcări atletice, inclusiv ridicarea, alergarea, aruncarea și săriturile. Acțiunea de a vă extinde șoldurile este subliniată în timpul tragerii rackului, deoarece aproape toată mișcarea din acest exercițiu se datorează conducerii șoldurilor înainte, spre deosebire de pierderea grăsimilor de grăsime home sfaturi genunchiului, care folosește cvadricepsul.

Modul de curent este scăzut, acesta este conceput pentru a arde de grăsime; modul curent este moderată, este mai bine pentru cresterea masei musculare; moda actuală este puternic, acesta oferă elastice puternice mișcări pentru a consolida muschii din corpul tau.

Muschii extensori ai spatelui În tracțiuni, șoldurile acționează ca punct de sprijin sau pivot, în timp ce coapsele și coloana vertebrală acționează ca pârghii. Mușchii spatelui, al erectorului spinal trebuie să se contracte foarte greu pentru a vă asigura că coloana vertebrală rămâne blocată în poziție. Această acțiune păstrează stresul exercițiului asupra mușchilor și a ligamentelor mai pasive și a discurilor coloanei vertebrale.

Mic dejun: Ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr; Cină: 1 ouă fierte fierte, 3 morcovi mici, 50 g de brânză; Cină: g de orice fruct, cu excepția bananelor și strugurilor. Dieta japoneză va ajuta la capătul acestei sarcini.

Deși erectorul spinal generează multă forță în timpul tragerii rack-ului, acestea nu modifică lungimea. Aceasta se numește contracție izometrică sau statică.

Dieta japoneză timp de 14 zile: principiul pierderii în greutate

Mușchi retractori de umăr Este foarte important ca, atunci când efectuați trageri de rack, să vă păstrați umerii înapoi. Tragerea umerilor înapoi vă ajută să vă ridicați pieptul, ceea ce promovează o arcadă puternică a spatelui inferior - esențială rack trage pentru pierderea în greutate efectuarea în siguranță a acestui exercițiu.

rack trage pentru pierderea în greutate poate sinta 6 ajuta la pierderea in greutate

Acțiunea de a vă trage umerii înapoi, numită retracție, în timpul acestui exercițiu va întări mușchii dintre omoplați, în special trapezul mijlociu și romboizii. Întărirea acestor mușchi vă poate ajuta să vă îmbunătățiți postura.

Trimite unui prieten

Mușchii apucători Cea mai slabă verigă din exercițiul de tragere a raftului, dacă de obicei aveți mâinile. Unii elevatori lucrează în jurul acestui lucru folosind curele de încheietură sau cârlige speciale de antrenament.

În timp ce astfel de practici vă pot îmbunătăți performanțele de ridicare pe termen scurt, ridicarea fără aceste ajutoare vă va ajuta să vă măriți rezistența la aderență. O aderență puternică este importantă pentru multe sporturi, inclusiv lupte, judo, fotbal, rugby și alpinism.

  1. Rezultatele pierderii în greutate urbană
  2. Air fryer să piardă în greutate
  3. Pepsi max vă ajută să pierdeți în greutate

Utilrecenzii