Pierderea în greutate aport de zahăr. Am renunțat la zahăr, dar nu pierdere în greutate

pierderea în greutate aport de zahăr

Avertizare Pierderea în greutate este o problemă dificilă pentru multe persoane.

pierderea în greutate aport de zahăr

Unul dintre vinovat care sabotează deseori planurile de dietă este zahărul. Această substanță dulce este bogată în calorii și săracă în nutriție.

pierderea în greutate aport de zahăr

De asemenea, zahărul este râvnit de mulți oameni, ceea ce face dificil să te bucuri de mâncare fără el. Deși nu este necesar să eliminați complet zahărul pentru a pierde în greutate, este necesar să reduceți consumul.

  • Pierde greutatea cu falafel
  • Dacă scopul este de a scăpa de kilograme în plus, câteva lingurițe dimineața la cafea nu vor deveni dușmani pentru figură.
  • Pierdere în greutate burlington vt

American Heart Association raportează că bărbații nu ar trebui să aibă mai mult de de calorii sau 9 lingurițe de zahăr adăugat pe zi, iar femeile să nu aibă mai mult de de calorii sau 6 lingurițe pe zi. Consumul de zahăr adăugat în exces poate crește riscul de a muri de boli de inimă.

Există câteva strategii pentru a reduce consumul de zahăr mai ușor, crescând astfel probabilitatea de a scădea kilogramele.

Carbohidrati lenti pentru pierderea in greutate: Tabel produs

Un pahar cu apă scânteietoare. Un ghid bun este că nu doriți mai mult de 10 grame de zahăr la de grame de alimente. Alte denumiri pe care trebuie să le cauți pe o etichetă care semnifică adaos de zahăr sunt melasa, siropul de porumb sau îndulcitorul, malțul, zaharoza, maltoza, dextroza și orice altceva care se termină în -ose, potrivit American Heart Association.

pierderea în greutate aport de zahăr

Pasul 2 Reduceți-vă treptat consumul de zahăr. Reduceți cantitatea de zahăr din rețetele dvs. Acest lucru va oferi papilelor gustative o șansă de a se regla fără prea mult șoc.

pierderea în greutate aport de zahăr

Pasul 3 Elimină sifonul din dieta ta. Aceste băuturi zaharoase îți păstrează viața dintelui dulce și este posibil să consumi mult sifon într-un timp scurt. Dacă sunteți un băutor de sodă, tăierea acestor băuturi va aduce o schimbare mare în consumul de zahăr.

  1. Arzătoare naturale de grăsime pentru grăsime de burtă
  2. Aplicație de 90 de zile de pierdere în greutate

Înlocuirile bune includ apă spumantă aromată sau apă seltzer cu lămâie sau var. Pasul 4 Mâncați o cereală fierbinte pentru micul dejun, cum ar fi fulgi de ovăz sau grătar, în loc de cereale reci, care este probabil să aibă un conținut ridicat de zahăr.

pierderea în greutate aport de zahăr

Dacă aveți nevoie de un început dulce în ziua dvs. Evitați cerealele calde instantanee sau aromate, deoarece acestea sunt adesea încărcate cu zahăr. În schimb, folosiți fulgi de ovăz, grătar sau smântână de orez și adăugați câteva fructe proaspete.

De ce trebuie să slăbești cu diabetul de tip 2? Pierderea în greutate aportul de zahăr Ar trebui sa numar calorii sau carbohidrati pentru a pierde in greutate? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Ceea ce contează cel mai mult atunci când pierderea în greutate este scopul tău Care este cel mai bun mod de a pierde in greutate? Dietiștii se confundă de multe ori dacă ar trebui să ia în calcul calorii sau carbohidrați pentru a scădea. O mare parte din confuzie este rezultatul dezbaterilor despre calorii și zahăr.

Pasul 5 Pierderea în greutate aport de zahăr gustări cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi biscuiti de grâu integral și brânză de sfoară sau o banană, cu dvs. Acest lucru vă va ajuta să rezistați tentației de a ingera o gustare rapidă ambalată care sigur va avea un conținut ridicat de zahăr.

Pasul 6 Reduceți cantitatea de zahăr pe care o utilizați în rețete.

Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație!

De multe ori, puteți înlocui merele în locul zahărului. Bacsis Gustați fructe uscate, cum ar fi curmale, stafide și prune, pentru a satisface poftele dulci.

Jeunesse Longevity TV - Episode 10 - Understanding Zen Bodi

Încercați o gustare sărată, cum ar fi o murături sau covrigi, atunci când doriți dulciuri, deoarece acest lucru poate frâna adesea dorința. Avertizare Folosiți înlocuitori de zahăr în ceaiuri sau cafele dacă trebuie să aveți un îndulcitor, dar limitați cantitatea pentru a vă ține dintele dulce sub control.

Utilrecenzii