Pierderea de grăsime beta caroten, Întunecarea pierderii de grăsime

pierderea de grăsime beta caroten

Cum ar putea ajuta beta criptoxantina la pierderea de grăsime Suprimarea potențială a adipogenezei Capacitatea criptoxantinei de a ajuta potențial la scăderea în greutate se centralizează pe reglarea țesutului adipos grăsime. Mai precis, studiile culturii celulare au arătat că poate: Limitați generarea de noi celule adipoase, cunoscute sub numele de adipogeneză, reducând în același timp și nivelurile de grăsime ale celulelor existente Se pare că realizează acest lucru în primul rând prin reducerea expresiei genei PPARγ, care joacă un rol cheie în diferențierea celulelor grase.

pierderea de grăsime beta caroten

Cu toate acestea, dovezile timpurii ale studiilor de cultură animală și celulară, coroborate cu studii observaționale privind aportul de beta criptoxantină din dietă, sugerează că aceasta poate contribui și la îndepărtarea obezității. Mai precis, această cercetare timpurie indică faptul că criptoxantina poate 5: Suprimă conținutul de celule grase și formarea de noi celule grase Îmbunătățirea metabolismului și toleranței glucozei Cercetare Studiile la animale evidențiază câteva beneficii potențiale legate de scăderea în greutate a beta-criptoxantinei: Prevenirea obezității prin suprimarea creșterii celulelor grase abdominale la șoareci.

În acest sondaj de investigație de 3 ani realizat de Centrele pentru Controlul Bolilor CDCcercetătorii au descoperit că persoanele cu niveluri ridicate de criptoxantină și pierderea de grăsime beta caroten carotenoide aveau o toleranță constantă la glucoză, în timp ce cei cu cele mai scăzute niveluri de compuși aveau cel mai mare risc pentru diabetul de tip II.

Studiul a concluzionat că Daca sunt confirmate, aceste date sugereaza noi oportunitati de cercetare, care includ explorarea unui rol posibil pentru carotenoizi in patogeneza rezistentei la insulina si diabet.

pierderea de grăsime beta caroten

Dintre carotenoidele unice, sa constatat că aportul de beta-criptoxantină este semnificativ legat de un risc redus de a dezvolta diabet de tip 2. Concentrațiile mari ale tuturor carotenoizilor s-au dovedit a fi corelate cu metabolismul și toleranța îmbunătățite a glucozei, în timp ce concentrațiile în scădere s-au corelat cu alterarea metabolismului glucozei și toleranța redusă la glucoză.

Analiza a identificat criptoxantina ca fiind singurul ingredient nutrițional care a demonstrat diferențe semnificative între indicele de masă corporală ridicat și scăzut IMCprecum și procentul de grăsime corporală.

pierderea de grăsime beta caroten

Aportul mai mare de criptoxantină a fost asociat cu IMC redus cu 1,22 la μg de criptoxantină pe zi și cu un procent redus de grăsime corporală cu 1,36 la μg de criptoxantină pe zi.

Există mult prea puține dovezi pentru a recomanda beta criptoxantina.

Doza recomandată de betacaroten În majoritatea țărilor europene, doza recomandată se bazează pe presupunerea că 4,8 mg betacaroten sunt suficiente pentru a satisface necesarul de micrograme de vitamina A. OIM, Institutul de Medicină din SUA, aplică un factor de conversie de 12 pentru betacaroten și 24 pentru alte carotenoide, cum ar fi beta-criptoxantina, ceea ce conduce la recomandarea unor doze mai mari de betacaroten.

Consumul crescut de criptoxantină din dietă a fost legat de riscul redus de diabet de tip 2 și, eventual, de riscul redus de obezitate. Cu toate acestea, până când nu se efectuează studii umane de înaltă calitate privind suplimentarea cu criptoxantină, nu există suficiente dovezi care să afirme în mod concludent că ajută la scăderea în greutate.

Consumați produse cu conținut ridicat de criptoxantină. Deocamdată, criptoxantina poate fi completată cel mai bine cu 5 porții pe zi de fructe și legume - și anume dovleac, ardei roșu dulce și papaya - până când cercetările sugerează o doză suplimentară eficientă.

Beta-carotenii — Antioxidanții de nădejde pe tot parcursul anului 19 mart. Dacă da, sunteți pe drumul cel bun, deoarece alimentele care conțin beta-caroten au numeroase beneficii pentru organism, în special asupra pielii, ochilor și sănătatea stomacului. În acest articol vă explicăm ce sunt beta-carotenii, cum acționează asupra corpului dumneavoastră, proprietățile lor și relația strânsă cu vitamina A și.

Utilrecenzii