Cum să păstrați masa și să pierdeți grăsimile. 5 moduri sănătoase de exerciții fizice vă pot ajuta să pierdeți grăsimea axilei

cum să păstrați masa și să pierdeți grăsimile

Planificare și progres Obținerea mușchilor slabi necesită o dietă de tonifiere a corpului planificată cu atenție.

cum să pierzi excesul de grăsime pe burtă

Tonusul muscular este un amestec de dimensiuni musculare și un nivel scăzut de grăsime corporală, care oferă un aspect slab și definit. Dieta de buric de grăsime ars pentru om a corpului Pentru a pierde grăsime și a vă dezvălui definiția musculară, trebuie să creați un deficit caloric, în care consumați mai puține calorii decât ardeți.

În timp ce un deficit este critic, dietele cu conținut scăzut de calorii care creează un deficit caloric prea mare pot provoca pierderi musculare, ceea ce vă poate face să arătați slab, nu tonifiat.

cea mai mare pierdere în greutate celebrități

Femeile active au nevoie de 2. Începeți de la capătul inferior al acestor numere și urmăriți să pierdeți aproximativ 1 până la 2 lire sterline pe săptămână. Suplimentele de scuturare a proteinelor pot fi, de asemenea, un supliment convenabil la dieta ta de tonifiere musculară.

organ responsabil pentru pierderea în greutate

Revizuiți cu atenție etichetele pentru a evita shake-urile bogate în zahăr. Nu uitați de carbohidrați Reducerea aportului de carbohidrați poate fi o modalitate utilă de a reduce caloriile fără a fi nevoie să reduceți consumul de proteine, dar carbohidrații ajută la conservarea masei musculare.

Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare. Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de dar păstrați în greutate, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat.

Glucidele au un efect de economisire a mușchilor, deoarece sunt folosite pentru energie, ceea ce înseamnă că proteinele pot fi folosite de mușchi mai degrabă decât să fie arse, scrie culturistul și nutriționistul Dr. Layne Norton. Respectați în principal carbohidrații integrali, cum ar fi orezul brun, pâinea integrală și cerealele integrale, precum și fructele și legumele, pentru carbohidrații dvs. Planificare și progres Încercați să echilibrați fiecare masă, astfel încât să mâncați aproximativ aceeași cantitate de calorii la fiecare ședință și ca fiecare să aibă o sursă de proteine, carbohidrați și fructe sau legume.

Un plan de eșantionare include ouă cu ovăz și fructe de pădure la micul dejun, un sandviș slab de curcan pe pâine integrală pentru prânz, brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi cu biscuiți de secară, banană și mere după-amiaza și o cină cu somon copt, un cartof dulce și verde fasole. Pe măsură ce progresați, este posibil să trebuiască să vă scădeați puțin caloriile dacă progresul scade și nu mai pierdeți grăsime.

etichetă privată ceai de slăbire

La fel, dacă descoperi că pierzi puterea sau începi să arăți slab și pierzi mai mult de 2 kilograme pe săptămână, aportul tău de calorii este posibil prea mic, deci crește-l cu o cantitate mică.

Utilrecenzii