Pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate

suprasarcină progresivă: cerința cheie de antrenament

Vreau să spun serios … chiar am atenția ta? Nu-i pasă că doriți să construiți mușchi, sau să pierdeți grăsime, sau să vă tonifiați, sau să deveniți mai puternici, sau să îmbunătățiți performanța sau să arătați foarte bine goi. Acesta este singurul scop real al corpului tău. E destul de important.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate

Corpul tau nu se va schimba sau îmbunătăți în nici un fel. De ce?

Metoda progresivă de pierdere în greutate. Related Content

Pentru că nu a existat o supraîncărcare progresivă. Ai crescut tensiunea. Ai crescut cererile.

Ai crescut munca pe care corpul tău trebuia să o facă. În loc de a face același 3 seturi de 8 repetari cu 50lbs, ai lucrat pentru a face 1 rep suplimentare pe fiecare dintre aceste seturi. Munca pe care trebuie să o faceți a crescut, așa că mai bine construiți mai mulți mușchi și adăugați mai multă putere pentru a compensa. Scopul tau este de a bate cumva ceea ce ai făcut data anterioară.

Confuzia musculară este reală sau hype?

Oricât de perfect faci orice altceva, nu se vor face noi schimbări pozitive fără să se întâmple pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate progresivă. Deci, corpul lor nu are de ales decât să rămână exact la fel. Acest lucru este bine dacă acesta este obiectivul dvs. Nu mai este nevoie de suprasarcină progresivă, deoarece doriți doar să vă mențineți starea actuală.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate

De fapt, acest lucru ar fi aproape imposibil, cel puțin pentru o perioadă semnificativă de timp. Dacă am putea, toată lumea ar ridica un milion de lire sterline pentru un milion de repetari pe fiecare exercițiu.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate

Deci, în cazul în care ați sărit direct la această parte pentru că sunteți într-adevăr leneș, iată mesajul take home… Dacă doriți să obțineți rezultate pozitive din rutina dvs. Dacă doriți să funcționeze, trebuie să vă concentrați pe realizarea supraîncărcării progresive.

  1. Rezistență progresivă pentru formarea forței
  2. Supraîncărcare progresivă: ce este și cum se face în antrenament | Tombouctou
  3. Linia de jos Dacă vă confundați vreodată cu tendințele și tendințele de fitness, nu vă faceți griji, nu sunteți singuri.
  4. Rezistență progresivă pentru formarea forței by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Creșterea musculaturii și a forței în timp ce evităm pierderea în greutate Rezistența progresivă este o metodă de formare a forței în care supraîncărcarea este în mod constant mărită pentru a facilita adaptarea.

Dacă faci, vă sunt garantate pentru a reuși. Simplu ca asta. Începe aici: ultima rutină de antrenament pentru antrenament în greutate.

pierderea progresivă a supraîncărcării în greutate

Utilrecenzii