Pierde podcast ul de greutate, ITunes podcast de pierdere în greutate

pierde podcast ul de greutate

Ăsta e subiectul podcast-ului de pierde podcast ul de greutate.

antena laterală pentru pierderea în greutate

Ai să auzi despre: inspirația pentru podcast-ul de azi principiul bazelor aplicat în afaceri cum unii își pierd timpul cu detaliile în alimentație și antrenament Care ar trebui să fie bazele antrenamentelor De ce ne antrenăm Care ar trebui să fie bazele în nutriție Sunt suplimentele la baza piramidei nutriției? Vei auzi despre: De ce găsești multă informație proastă pe net Cum o informație poate fi greșită chiar dacă o găsești în mai multe locuri De ce e în interesul unora să-ți dea informație greșită Cum se pierd unii oameni în detalii De ce ne disperă dietele și antrenamentele care au nume De ce să verifici întotdeauna sursa informației Cum să verifici informația complicată ca începător Cum descoperi autoritățile din domeniu care sunt de încredere Când poți să te încrezi în tine însuți De ce nu e ok să te încrezi în cineva doar pentru că arată bine Cum să verifici sfaturile pe care le primești la sală sau de la prieteni Când ești nevoit să plătești pentru informație De ce e grești să te aștepți la ajutor de calitate pe gratis Cum să rezolvi orice problemă ai Concluzie și Rezumat Și multe alte detalii importante!

eliptica slabeste

Dacă ai ceva întrebări, lasă-ne un comentariu. În episodul de azi o să auzi despre cum să iei Masă Musculară fără Grăsime și cum să faci trecerea de la perioada de slăbit la perioada de pus masă.

corp subțire de brâu

Ai să auzi despre: - De ce e important să treci treptat de la perioada de slăbire la perioada de pus masă - Cum să faci trecerea de la deficit la surplus - De ce nu e optim să faci trecerea foarte greu - Cum setezi caloriile ca să iei masă fără grăsime - Despre Vacile Belgiene - Câte calorii să mănânci peste menținere - Indicatori ai creșterii musculare fără grăsime - Cum să crești greutățile cu care lucrezi - De ce e bine să mănânci surplusul de calorii din carbohidrați - Antrenamentele vs.

Alimentația pentru creșterea musculară - Scopul antrenamentelor la perioada de pus masă - Câte calorii sunt necesare pentru pus masă în funcție de individ - De ce să-ți măsori greutatea doar la 2 săptămâni Și multe altele ;D Ascultă-ne pe Youtube, sau pe telefonul mobil pe Stitcher sau iTunes! O să auzi despre: Ce înseamnă un Cheat-Day Factorii psihologici ai mâncatului necontrolat Imaginea de sine și obiceiurile alimentare Cheat-Day-urile lui Bogdan Cum mâncăm la evenimente sociale neplanificate De ce data dad dad pierde greutatea mai bine să mănânci mulți carbohidrați decât multe grăsimi De ce să nu ronțăi alune și covrigei la mese festive Ce faci a doua zi dacă se întâmplă să mănânci prea mult Ascultă episodul pe Stitcher, iTunes sau YouTube!

Ascultă episodul pe YouTube, Stitcher sau iTunes!

uscător de suflare pentru a pierde în greutate

Utilrecenzii