Metabolismul încet după pierderea în greutate

metabolismul încet după pierderea în greutate

De ce ai un metabolism incet si ce poti face ca sa il accelerezi

În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate. Ce este metabolismul Metabolismul este un proces biochimic în timpul căruia organismul transformă alimentele în energie.

Elementele nutritive din alimente și băuturi sunt oxidate și oferă energie pentru funcționarea organismului. Chiar și în timpul repausului, când nu faci nimic, corpul tău continuă să funcționeze - respiră, circulă sânge prin vase, menține nivelurile hormonale și reînnoiește celulele.

De ce ai metabolismul lenes? Probabil si tu ai spus la un moment dat cuiva ca ai metabolismul lenes, motiv pentru care ti-e greu sa slabesti.

Această valoare depinde de mai mulți factori: Greutatea actuală și fizicul. Oamenii cu greutate mai mare și masă musculară mare cheltuiesc mai multe calorii, chiar și atunci când sunt singuri.

Metabolism incet

Bărbații sunt mai eficienți la arderea caloriilor, deoarece au mai puțină masă de grăsime și mai mult mușchi decât femeile de aceeași vârstă și greutate. Pe măsură ce îmbătrânim, cantitatea de mușchi scade, ceea ce încetinește capacitatea de a arde calorii.

metabolismul încet după pierderea în greutate

Metode de accelerare a metabolismului Dacă rata metabolică este scăzută, carbohidrații, proteinele și grăsimile absorbite sunt prelucrate mult timp în energia necesară pentru ca organismul să funcționeze. Pe măsură ce pierdeți în greutate, rata metabolică va scădea, deoarece corpul are nevoie de mai puține calorii. Studiile arată că vă puteți crește cheltuielile de calorii pentru pierderea în greutate, folosind anumite tehnici pentru a accelera metabolismul.

Nutriție fracțională Mănâncă mese mici și dese pe parcursul zilei, nu omite micul dejun.

metabolismul încet după pierderea în greutate

Creșterea timpului dintre mese încurajează organismul să se implice în modul de post. În acest caz, organismul tinde să conserve energia pentru a preveni epuizarea și scade rata metabolică. Condiment Adăugați condimente la mesele dvs.

În plus, aceasta poate transforma o serie de probleme de sănătate. Pentru a pierde in greutate incet, dar sigur si in acelasi timp in siguranta! Cu o restricție severă a consumului caloric al dietei, funcționează un mecanism de protecție: metabolismul încetinește și începe acumularea activă de țesut adipos. Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați poate duce la epuizare, pierdere de forță, stare de sănătate precară și probleme cu organele interne.

Condimentele conțin substanțe naturale care stimulează metabolismul. Ardeii iuti, curry, ghimbir, muștar și usturoi vă vor ajuta să vă grăbiți metabolismul pentru o perioadă.

Adăugați-le la fiecare masă. Sarcina Cardio Faceți cel puțin 30 de minute de exerciții aerobice pe zi. Încărcarea Cardio îți crește ritmul cardiac, provocând o circulație crescută și ritm metabolic în timpul exercițiului fizic.

Utilizați antrenamentul cu intervale pentru un efect maxim. Antrenament de putere Construirea mușchiului vă ajută să vă creșteți rata metabolică bazală.

metabolismul încet după pierderea în greutate

Fiecare kilogram metabolismul încet după pierderea în greutate masă musculară arde 6 calorii pe zi față de 2 calorii arse cu aceeași cantitate de grăsime. Cu cât ai mai mult țesut muscular, cu atât mai multe calorii cheltuiește corpul tău, chiar și în repaus.

Temperatura Utilizați citirile de temperatură pentru a vă accelera metabolismul. Când se consumă apă rece, organismul este obligat să o încălzească, ceea ce determină o accelerare temporară a metabolismului. De asemenea, persoanele care trăiesc în climat tropical au o rată metabolică mai rapidă, deoarece organismul este obligat să depună eforturi pentru a răci organismul.

Cum să pierdeți greutatea încet, dar sigur

Exercitiile pe vreme calda adauga si sarcina metabolica. Cantitatea de metabolism energetic în climatele reci poate fi controlată cu îmbrăcăminte adecvată care nu supraîncălzește organismul.

Cafeaua grăbește metabolismul datorită cofeinei pe care o conține. Bea o ceașcă de cafea înainte de exercițiu, deși efectul metabolic al cofeinei este mic în comparație cu exercițiul fizic. Ceai verde Bea ceai verde pe tot parcursul zilei. Cercetările arată că câteva căni de ceai verde împreună cu activitatea fizică au un efect mai mare asupra metabolismului decât exercitarea numai.

Ceaiul verde conține un complex de catechine, care au activitate antioxidantă și ajută ficatul să transforme grăsimile în energie. Mâncare adecvată Evitați dietele rigide. Dietele cu un nivel redus de calorii afectează negativ metabolismul prin încetinirea ritmului metabolic.

După revenirea la o dietă normală, organismul percepe cantitatea anterioară de calorii ca exces și stimulează creșterea în greutate.

Celuloză Adăugați în alimentație alimente bogate în fibre, cum ar fi legume proaspete, fructe și cereale integrale. Organismul cheltuie alimente suplimentare pentru procesarea energiei, iar unele tipuri de fibre nu sunt digerate deloc, forțând tractul digestiv metabolismul încet după pierderea în greutate funcționeze și să crească ritmul metabolic.

Nu este un lucru neobisnuit ca oamenii sa dea vina pe un metabolism incet pentru greutatea lor.

Fibra poate fi consumată suplimentar sub formă de tărâțe sau suplimente alimentare. Suplimente pentru arderea grăsimilor Utilizarea suplimentelor pentru arderea grăsimilor sportive este justificată numai atunci când este combinată cu exerciții fizice regulate.

Îmbunătățesc eficiența arderii grăsimilor în timpul antrenamentelor de forță și adaugă rezistență în antrenamentul cardio. Alimente pentru îmbunătățirea metabolismului Mulți dintre noi întâlnim mai întâi conceptul de metabolism doar atunci când au o nevoie urgentă de a pierde rapid și ușor în greutate.

Despre Metabolismul incet si nu numai

Cu siguranță are sens. Știați însă că metabolismul afectează nu numai rata de pierdere în greutate, ci și calitatea vieții noastre. El însuși este un set de procese care sunt responsabile pentru transformarea nutrienților din alimente în energie. Astfel, datorită metabolismului, toate organele și sistemele din corpul uman funcționează cu succes și, în același timp, se auto-curăță și se vindecă.

În plus, metabolismul afectează direct funcția de golire a intestinului, precum și rata de absorbție a nutrienților. Acest lucru ne permite să concluzionăm că nu numai rata de pierdere în greutate, ci și imunitatea umană depinde de metabolism. Factorii care afectează rata metabolică Potrivit nutriționiștilor, principalii factori care afectează rata metabolică sunt: 1 aliment, mai precis aliment care are un efect direct asupra metabolismului; 2 hidratare sau saturație a corpului cu fluid; 3 activitate fizică.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Interesant este că, în momentul în care vă reduceți aportul de calorii sau săriți alimentele grase pentru a pierde în greutate, vă deteriorați metabolismul. Drept urmare, o persoană se simte obosită și supărată din cauza lipsei de nutrienți, iar kilogramele în plus nu dispar.

Acesta este motivul pentru care nutriționiștii sfătuiesc să se concentreze pe exerciții fizice, mai degrabă decât pe dietă, în perioadele de slăbit. Mai mult, pentru a accelera metabolismul, sunt necesari carbohidrați, proteine, grăsimi și minerale. Apropo, din cauza metabolismului, o persoană care renunță la fumat poate începe să crească rapid în greutate. Acest lucru se explică prin faptul că nicotina, care intră în organism, grăbește metabolismul.

Dacă nu mai curge, acest proces încetinește.

Utilrecenzii