Cel mai bun raport macronutrient pentru endomorful pierderii de grăsime. EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP

DIETĂ PENTRU ENDOMORFI- ÎN CE CONSTĂ?

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții? Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient?

În acest articol vei descoperi:

Sau câștigă mușchi în mod optim? Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei. Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc Dar ce zici de macronutrienți, care este cel mai bun raport de aplicat pentru a ne optimiza rezultatele?

Proteine, grăsimi, carbohidrați Cum să treceți de la început? Dacă nu ați făcut deja: răspundeți la acest mini-test care vă va permite să știți unde vă aflați și să identificați punctele pe care trebuie să le lucrați ca prioritate pentru a obține corpul dorit durata estimată: 1 min.

cel mai bun raport macronutrient pentru endomorful pierderii de grăsime

Ca de obicei, puteți găsi un pic de tot pe internet. Deci, cum scapi de toate acestea? Cum să găsești raportul potrivit pentru TINE?

  1. Dimensiune 22 la dimensiune 10 pierdere în greutate
  2. EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP
  3. Pierde rapid burta de fund
  4. 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism

Deci, acesta este primul lucru de văzut: ce aport zilnic de calorii corespunde situației dumneavoastră? Puteți găsi cu ușurință calculatoare ca acesta care vă vor oferi o primă aproximare a aportului zilnic de energie.

De asemenea, această valoare nu este precisă pentru toată lumea. Aceasta este o aproximare. S-ar putea să fiți deasupra sau dedesubt în realitate.

Prin urmare, ar trebui testat și ajustat în funcție de sentimente și rezultate. Ceea ce ne-ar oferi, de exemplu, aproximativ de calorii pe zi pentru o persoană cu cheltuieli energetice de de calorii pe zi. Datorită acestui deficit caloric, sunteți acum pe drumul cel bun pentru a slăbi în mod eficient. Dar hei, acesta este doar pasul de bază.

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Pentru ca pierderea în greutate să fie eficientă și rezultatele să fie acolo mai repede, trebuie să vă uitați la macronutrienți. Pentru a le distribui astfel încât să ne optimizăm rezultatele. Multe lucruri vă vor influența distribuția ideală a macronutrienților. Morfologia, metabolismul, activitatea fizică, obiceiurile alimentare, Pe deasupra, Pe măsură ce corpul și obiceiurile tale se schimbă și ele, se va schimba și distribuția ideală.

Cel mai bun mod de a scapa de grasimea post-menopauza burta |

De aici și apariția platourilor, unde încetinirea pierderii în greutate pe care o observăm după un timp - care se poate datora și altor fenomene. În plus, cazul dvs. Și, prin urmare, veți avea mai multe cum să eliminați grăsimea de burtă în a descoperi raportul ideal.

Tipurile Somatice - Endomorf, Mezomorf si Ectomorf

Complicat toate acestea, nu? Problema este că nu este o știință exactă. Ca și în cazul deficitului de calorii, tot ce putem oferi este o aproximare.

Interesant

Cu siguranță, această aproximare va fi aproape de realitate pentru o mulțime de oameni. Dar vor exista întotdeauna cazuri speciale care sunt mai complexe decât altele. Astfel, ne îndreptăm treptat către o nouă ramură a nutriției: macro-morfo-nutriția nu există cu adevărat ca termen și nu are nicio legătură cu morfo-nutriția, care este foarte discutabilă. Acest termen înseamnă că raportul macronutrienților va varia în funcție de morfotipuri.

Ce sunt macros?

Fiecare tip de morfologie denotă o reacție diferită la diferiți macronutrienți. Iată cele 3 tipuri teoretice de morfologii cunoscute: mai ales să nu fie luat la propriu, acesta este doar o bază pentru muncă, despre asta vom vorbi mai târziu Ectomorf: Subțire în mod natural, cu o cutie toracică îngustă. Ectomorfe poate mânca mult fără să se îngrășeze mult. De asemenea, planul lor de dietă ar trebui să fie destul de caloric, cu o mulțime de mese și cel mai bun raport macronutrient pentru endomorful pierderii de grăsime în carbohidrați.

Cel mai bun mod de a scapa de grasimea post-menopauza burta Grasimea burta post Zahărul este adversarul tău: 1. Cu toate acestea, există doar câteva reguli de bază care trebuie aplicate în mod necesar pentru a cel mai bun mod de a scapa de grasimea post-menopauza burta te simți mai bine. Cel mai bun mod de a scapa de grasimea post-menopauza burta Atunci cand scazi consumul de carbohidrati, apetitul este diminuat, iar kilogramele incep sa dispara.

Putem deduce că ectomorfii au un toleranță ridicată la carbohidrați și metabolism rapid. Acestea sunt datele care ne interesează, deoarece vorbim despre pierderea în greutate mai mult decât despre creșterea în greutate. Mesomorf: Mesomorfii sunt natural musculos si atletic. Acest morfotip are destul de multe avantaje: nu are nu este nevoie de o dietă strictă, trebuie doar să mănânce o dietă sănătoasă și echilibrată. Are și un ușor de câștigat masă sau de uscat.

Aproape doar modularea caloriilor dvs.

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire? Căutați să pierdeți grăsime? Ceea ce mănânci este la fel de important ca modul de lucru. Creează-ți raportul cu macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate te-ai simțit grozav sau epuizat tot timpul, sau te așteptai la câștiguri care nu au apărut niciodată.

El absoarbe și asimilează foarte bine proteinele. Excesul de carbohidrați îl face să îngrășeze destul de ușor.

Macronutrienții și pierderea în greutate ce să înțelegem

Deci au o toleranță moderată la carbohidrați precum și un metabolism mediu. Endomorf: În mod natural larg și gros, endomorful are o bază mare ușurința de a câștiga masă musculară. Cu toate acestea, dacă nu este atent, va avea și el tendinta de a lua multa grasime în același timp. Endomorfii au o toleranță scăzută la carbohidrați precum și un metabolism lent. În plus, endomorful nu are o sensibilitate optimă la insulină, ceea ce scade eficiența alimentării cu nutrienți musculari.

cel mai bun raport macronutrient pentru endomorful pierderii de grăsime

Excesul de nutrienți utilizat pentru producerea de țesut adipos - grăsime. Prin urmare, endomorful trebuie să-și reducă cantitatea totală de carbohidrați și să-i mărească calitatea - pe lângă limitarea aportului de grăsimi, acest lucru va preveni retenția de apă, care este importantă pentru acest tip de corp.

Doar o bază de lucru, pentru a începe undeva în funcție de situația ta. Raportul ideal de macronutrienți va varia, de asemenea, pe măsură ce progresați: Învățând despre clasificarea morfotipurilor, putem fi conduși să credem că apartenența la o astfel de pastile pentru slabit ne face neeligibili pentru anumite tipuri de fizică.

E greșit. Oricare ar fi constituția ta, oricare ar fi situația ta actuală, ai loc de manevră, loc de îmbunătățire.

cel mai bun raport macronutrient pentru endomorful pierderii de grăsime

Pleacă cu o anumită ușurință și în avans. Dar nu trebuie să fim descurajați pentru toate acestea. Ce este necesar este să vă oferiți mijloacele necesare pentru a reuși: antrenați-vă în mod regulat, urmăriți-vă dieta, odihniți-vă etc.

Indiferent de situația dvs. Diferențele se vor vedea în principal în viteza cu care veți ajunge la rezultat, nu în rezultatul final în sine.

Cum să găsiți defalcarea corectă a macronutrienților pentru dvs. ?

Apoi, așa cum am spus mai sus: teoria morfotipurilor nu este o știință exactă. Nu este în totalitate greșit - oferă o idee - dar este incomplet. În realitate, nu suntem neapărat într-unul dintre cele trei morfotipuri.

Realitatea este mult mai complexă decât atât.

cel mai bun raport macronutrient pentru endomorful pierderii de grăsime

Putem fi, și este aproape întotdeauna cazul, o combinație de morfotipuri, la diferite niveluri.

Utilrecenzii