Grăsime de rutină de dumbbell

grăsime de rutină de dumbbell

Detoxifiere: Într-o perioadă îndelungată, dacă luați o dietă alimentară slabă și există o lipsă de exerciții fizice în regimul zilnic de rutină, atunci grăsimea începe să se acumuleze pe partea din spate a corpului. Acest lucru predomină cu femeile mult prea mult din cauza stilului de viață sedentar și a lipsei unei diete nutritive și bogate în fibre.

Cum să scapi de grăsimea din spate prin yoga, exerciții fizice și remedii la domiciliu

Grăsimea din spate vă perturbă aspectul și chiar impune ținutei o restricție care nu vă va permite să purtați bluze decupate fără spate și adânci. Acumularea de grăsime din spate îți scade chiar încrederea și siguranța de sine; îți limitează chiar și mișcările. Dar există o veste bună! Unele dintre aceste sfaturi legate de dietă, ipostaze de yoga și exerciții vă pot ajuta să reduceți în mod eficient grăsimile atunci când sunt practicate zilnic. Cauzele grăsimii din spate: 1. A fi supraponderal: Există diferite motive care cauzează depunerea grăsimii pe spatele femeilor.

Unul dintre motivele majore ale depunerii rapide pe spate este supraponderalitatea.

CE EXERCIȚII ARDE GRĂSIMEA LA SÂN? - EXERCIȚII TORACICE - 2021

Dacă greutatea corporală a unei femei este mai mare decât IMC-ul indicele de masă corporalăatunci grăsimea va începe să se depună pe spate. Mâncare neregulată: În al doilea rând, dacă aveți obiceiuri alimentare slabe sau neregulate, dieta care conține mai puține proteine, minerale și fibre și carbohidrați cu conținut ridicat va duce la depunerea grăsimilor pe spate.

grăsime de rutină de dumbbell

Lipsa exercițiilor fizice: Dacă nu urmați un regim de antrenament zilnic și corpului îi lipsesc exercițiile ar putea fi unul dintre principalele motive ale depunerii de grăsime. Tulburări genetice: Unele femele se confruntă cu tulburări genetice, afecțiuni medicale care ar putea fi un alt motiv puternic pentru grăsimea de pe spate.

grăsime de rutină de dumbbell

Modificări hormonale: O altă cauză a depunerii de grăsime în spate ar putea fi modificările hormonilor. Dacă există modificări ale hormonilor, atunci aceasta poate duce la spate voluminoase. Vârsta contează: În sfârșit, vârsta contează.

Pe măsură ce crești în vârstă, pielea începe să scadă și cauzează creșterea grăsimii. Este foarte esențial să fii motivat pe tot parcursul sesiunii de antrenament și să fii consecvent și regulat pentru a vedea rezultatele. Purtați haine confortabile după cum este necesar pentru fiecare antrenament și începeți într-un ritm lent și creșteți treptat ritmul și treceți transpirat pentru a vă întoarce acea parte sexy. Cum să reduceți grăsimea din spate prin exerciții: Exercitiile fizice sunt doar cel mai bun mod de a reduce grasimile din spate, in afara de alte regimuri.

workout sheets

Să vedem câteva dintre exercițiile selective grăsime de rutină de dumbbell grăsimea din spate și care sunt eficiente. Exercițiul Clopotele Mute: Aceasta vizează grăsimile și este, de asemenea, utilă pentru arderea caloriilor.

Acesta este un exercițiu de bază cu gantere pentru a reduce grăsimile din spate. Iată o modalitate rapidă de a pierde grăsimea din spate. Cum se face: Stai drept cu picioarele la distanța șoldului.

  1. Există două factori de stres care vă interesează: dieta, ceea ce face ca corpul să se adapteze prin a fi mai lent și să ridice, ceea ce face ca corpul să se mențină pe masa înclinată, mai degrabă decât pe grăsime.
  2. Cum să pierzi grăsimea în curând

Luați o ganteră de 1 kg pe mâna dreaptă și țineți mâna stângă pe șold. Ridicați mâna dreaptă deasupra capului și întindeți-vă.

grăsime de rutină de dumbbell

Ridicați piciorul stâng și îndoiți-vă la genunchi. Ridicați genunchiul stâng spre cotul drept care are gantera. Intindeți și mențineți poziția.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Reveniți la poziția de plecare. Repetați pentru cealaltă parte. Faceți cel puțin seturi pe fiecare parte și vedeți cum scăpați de grăsimea din spate. Dumbbell ridică din umeri: Acest lucru întărește mușchii umerilor și reduce grăsimea superioară a spatelui.

Urmați acești pași pentru a scăpa de grăsimea din spate. Cum se face: Țineți brațele aproape de corp ținând gantere de 1 kg în fiecare dintre mâini?

13 minute de rutină cu gantere pentru glute mai mari (VIDEO)

Ridicați brațele astfel încât umerii să fie aproape de urechi. Țineți poziția ridicării umerilor timp de cinci și eliberați.

Activitate Cardio Grăsimea la sân poate fi la fel de problematică ca și grăsimea suplimentară oriunde altundeva pe corp. Dacă aveți greutate în exces în sâni, este posibil să fiți supus durerilor de spate și alinării premature. În timp ce chirurgia cosmetică este o opțiune, este costisitoare și necesită timp de recuperare. Prin încorporarea activităților de ardere a grăsimilor și antrenamentului de forță în rutina ta zilnică, vei pierde grăsimea corporală, inclusiv grăsimea suplimentară pentru sân. Exercițiile corpului superior ajută la arderea grăsimilor.

Unul este de fapt ridicând din umeri. Repetați exercițiul zilnic pentru seturi și veți observa schimbările pozitive din corpul dumneavoastră. Rânduri cu gantere: Acestea sunt unul dintre cele mai bune exerciții pentru spate și, dacă este făcut corect, face minuni pentru reducerea grăsimilor și a mânerelor de dragoste.

Cum se face: Stați cu picioarele la distanța șoldului. Țineți gantere de 1 kg în fiecare mână. Îndoiți-vă ținând spatele drept și puneți grăsime de rutină de dumbbell, cu mâinile drepte și fără cot la coate. Aceasta este poziția de plecare.

Este posibil cu exerciții fizice!

Îndoiți încet mâinile la coate și luați ganterele cât mai aproape de corp. Luați-l la nivelul pieptului în lateral.

Rutina antrenamentului privind deficitul caloric

Din nou, începeți de la capăt. Repetați pentru 10 până la 12 seturi în mod regulat și asigurați-vă că spatele este drept tot timpul exercițiului. Exercițiu cu Kettle Bell: Exercițiile cu clopot sunt foarte bune pentru a viza puterea generală a corpului, în special umflăturile spatelui, grăsimea spatelui și grăsimea abdominală.

Utilrecenzii