Pierdere în greutate deficit mic, Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate?

pierdere în greutate deficit mic
Dacă oferi corpului mai puține calorii decât este necesar, acesta se va afla într-un deficit caloric.

Mai ales daca nu stii ce faci si te arunci la ultima dieta racneto-traznet care tocmai a aparut si-ti promite ca vei topi acele 10 kg in plus daca nu mananci acele 10 alimente. Riscurile la dieta sunt cat se poate de reale si sansele tale ca dupa dieta sa te ingrasi la loc si chiar putin extra, sa fie acolo sunt mari.

Si ai vazut din articolul anterior ca exista 13 astfel de riscuri la dietadin care cele mai serioase sunt cele 10 asa-numite adaptari metabolice.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Hai sa parcurgem impreuna cele 6 strategii care iti pierdere în greutate deficit mic riscurile la dieta, iti permit sa tii in frau aceste adaptari metabolice si iti cresc considerabil sansele de a avea o experienta pozitiva cu incercarile tale de a tine o dieta. Adica, arzi mai putine calorii decat obisnuiai s-o faci.

pierdere în greutate deficit mic caroserie slăbire înfășuratoare vancouver

Parte din asta se datoreaza faptului ca ti se reduce greutatea corporala, deci arzi mai putine calorii miscandu-te. Dar partea cea mai mare e de departe data de o serie de mecanisme pe care le-ai vazut in articolul cu cele 13 pericole la dietacum ar fi mecanisme legate de mitocondrii, nivele de hormoni si creier.

Corpul tau, intrucat sesizeaza imputinarea caloriilor, se adapteaza sa fie mai eficient un lucru rau, de data asta si sa arda mai putine calorii.

Program de slabit/pierdere in greutate - Idei principale Dieta Mea Revent - Elsa Caragia

Iar ce poti tu face, in primul si-n primul rand, pentru a diminua riscurile la dieta, este… 1. Controlarea rapiditatii pierderii in greutate Daca scopul tau e sa iti pastrezi masa musculara in vreme ce atenuezi adaptarile metabolice cum ar si trebui sa fiee de preferat sa eviti o pierdere brusca in greutate. Pentru prima varianta, a fost indus un deficit de Cal, iar pentru a doua, unul de doar Cal. Pentru ambele grupuri, aportul proteic a fost mentinut la cel putin 1. Dupa cum era de asteptat, grupul 1KG a pierdut mai mult in greutate si mai mult din grasime decat cel 0.

Dar, in acelasi timp, grupul 1KG a suferit si o scadere mult mai mare in testosteron. Asta inseamna ca femeile din grupul cu deficitul agresiv au fost mai afectate de riscurile la dieta si mai predispuse la a pierde masa musculara care, mai departe, conduce la arderea de mai multe calorii in repaus.

Sa nu mai spunem ca un nivel mult prea mic de testosteron la femei poate conduce si la probleme cu fertilitatea, apetitul sexual sau menstruatii neregulate si chiar pierdute. Intr-un alt studiu, de data asta pe 24 de sportivi profesionisti [ 2 ], acestia au fost impartiti in 2 grupe: una cu o pierdere in greutate mai lenta de 0.

Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate? Doru Dorobat Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate?

S-a constatat ca grupul cu pierdere mai agresiva a pierdut din masa neadipoasa foarte putin, ce-i drept, 0. Acesta din urma a avut si performante mai bune la sprint pe 40 m, saritura pe verticala si o repetare maximala la genuflexiuni. Reincarcari si pauze de la dieta Suntem in si deja stim ca ceea ce conduce la pierdere in greutate e deficitul caloric, nu abtinerea de la shaorma sau faptul ca nu mananci la Mc.

Tot ce fac astea din urma e sa te ajute sa fii intr-un deficit caloric. Am sa impartasesc cu tine, insa, ceva ce se stie mai putin despre deficitul caloric. Sigur, ai nevoie de el ca sa slabesti si fara nu poti. Ei, acum deja vezi cum ai mai multe variante.

Iar asta e o chestie pe care nu multi o stiu, dar tu o stii acum: deficitul caloric nu trebuie sa fie unul liniar! Si nu numai ca nu trebuie sa fie, dar chiar ajuta sa nu fie, dupa cum ai sa vezi. Asa ca, in functie de scara pierdeți în greutate într o lună la domiciliu timp la care te raportezi zi, saptamana, lunaai mai multe variante.

In cazul celei de-a doua, e arhicunoscuta strategie pe care o stim cu totii: postul intermitent Intermittent Fasting. Acesta presupunea alocarea unei ferestre din zi de regula de ore in pierdere în greutate deficit mic se consuma toate mesele. Cea mai populara forma de IF este sa sari peste micul dejun, sa incepi sa mananci in jurul orei 12 si sa termini cu toate mesele la ora Unele studii arata cum postul intermitent poate fi potrivit pentru a induce un deficit caloric indirect [ 4 ], prin aceea ca oamenii au o fereastra de timp limitata la dispozitie pentru a manca, deci vor consuma mai putine calorii.

Un alt studiu arata ca, desi participantii au raportat o senzatie de foame mai mare inainte de fereastra de timp alocata meselor, tot ei au raportat si o senzatie de satietate mai mare kimberley locke pierdere în greutate prima masa [ 5 ], aceasta fiind de proportii mai mari, avand in vedere comasarea caloriile de pe o zi intreaga intr-o fereastra mai scurta de timp.

In orice caz, daca esti genul de persoana care prefera cateva mese mai mari, iar apoi sa uite de mancare pe perioade mai lungi din zi, aceasta abordare s-ar putea sa ti se potriveasca.

pierdere în greutate deficit mic pot să pierd greutatea cu șorț albastru

Exista deja destul de multe studii care au cercetat diferite protocoale de astfel de manipulari ale deficitului, in incercarea de a diminua riscurile la dieta. Ideea din spatele acestora e in felul urmator: crescand aportul caloric mai ales prin carbohidratiexista sanse sa cresti nivelele de leptina si hormoni tiroidieni si ai vazut importanta lorsa maresti numarul de calorii pe care il arzi, sa sporesti glicogenul din muschi si ficat si, nu in ultimul rand, sa iei o pauza psihologica de la dieta care, de regula, presupune o restrictionare de carbohidrati, mai ales in faze avansate.

Iar aceste idei nu au izvorat din neant.

Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire. El nu este altceva decat o diferenta matematica, cu minus. Este rezultatul negativ al caloriilor consumate de organism intr-o anumita perioada de timp vs caloriile ingerate prin mancare si bautura, in aceasi perioada de timp. Daca diferenta este pe plus atunci nu mai vorbim de un deficit caloric ci de un surplus caloric.

Exista dovezi clare care sprijina efectele acute ale zilelor de incarcare asupra hormonilor si energiei consumate. Deci, ca si strategie de pierdere in greutate, o astfel de abordare e ca si cum ai face un pas in fata, urmat de cativa in spate.

Nu suntem la salsa, deci nu ne intereseaza asta. Rezultatele de aici te vor surprinde. Ai vazut ca unul din cele 13 riscuri la dieta e ca rata metabolica bazala BMR iti descreste, deci arzi mai putine calorii in repaus. Grupul cu aceasta abordare neliniara a sfarsit perioada de deficit cu o BMR mai mare decat grupul cu deficitul constant, ceea ce are sens, avand, in medie, un deficit mai mic pe tot parcursul studiului, deci dieta fiind mai putin agresiva.

Iar acest BMR mai mare i-a permis grupului cu deficitul neliniar ca in perioada post-dieta de 4 saptamani sa puna inapoi doar 0. Si daca ai fost vreodata la dieta, stii si tu ca perioada de dupa e critica si deosebit de grea.

  • Ce este deficitul caloric?
  • Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate? - Pierdere în greutate deficit mic

Ce sa faci ca sa nu pierdere în greutate deficit mic ingrasi dupa dieta Ce are mai putin sens, insa, e ca acelasi grup cu deficit neliniar a pierdut si mai mult in greutate, desi au mancat, pierdere în greutate deficit mic ansamblu, mai multe calorii! Un studiu foarte cunoscut in ramura literaturii stiintifice care se ocupa cu cercetarea pierderii in greutate [ pierdere în greutate transformări masculine ], a comparat urmatoarele 2 variante: O dieta continua liniara de 16 saptamani O dieta intermitenta neliniara de 30 saptamani: 2 saptamani in deficit, 2 saptamani la mentenanta Asadar, perioada petrecuta in deficit caloric a fost aceeasi pentru ambele grupuri.

Doar ca, cei care au facut parte din grupul 2 au pierdut semnificativ mai mult in greutate Ba mai mult — si ce ne intereseaza pe noi cel mai tare — e ca reducerea BMR pentru grupul 2 a fost semnificativ mai mica!

Arde Grăsimea și Crește-ți Masa Musculară - mâncând “normal” nu arde grasimi fara combustibil

Adica acestia nu se vor confrunta cu aceleasi dificultati post-dieta pentru a se mentine. Dezavantajul celei de-a 2-a abordari e, evident, ca dureaza dublu ca si timp. Manipularea macronutrientilor pentru pastrarea performantei si a masei musculare Am spus si mai repet, pana ramane intiparit pe retina, imprimat pe creier si sculptat in maduva spinarii: ca sa slabesti, trebuie sa fii in deficit caloric.

Deci, destinatia e clara — deficitul caloric. Dar drumuri pana la ea — modalitatile in care atingem acel deficit caloric — exista cu miile. Asadar, urmatorul lucru de care sa te ocupi pentru a-ti reduce riscurile la dieta e sa fii atenta de unde provin caloriile la care renunti: din proteine, din carbohidrati sau din grasimi?

Calculator Calorii

La prima vedere, ai zice ca cei cu 1 g au obtinut rezultate mai bune, slabind, in medie, 3 kg, in vreme ce grupul cu 2. Daca te uiti mai atent, insa, observi ca din cele 3 kg, 1.

  • Pierdere în greutate deficit mic Odata cu pierderea in greutate pierd si vitamine, minerale, nutrienti?
  • Pierdere în greutate deficit mic, Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Nu cred ca vrei sa pierzi 1. Grupul cu aportul proteic ridicat a pierdut doar 0.

pierdere în greutate deficit mic cum sa slabesti usor

Cercetatorii britanici? De-a lungul anilor, mai multe studii au aratat legatura dintre grasimile alimentare si productia de hormoni. Aceasta reducere drastica a grasimilor alimentare a rezultat intr-o combinatie de SHBG crescut si testosteron liber redus, ambele modificari fiind asociate cu o reducere a activitatii biologice a testosteronului.

Pe scurt, barbatii au devenit mai putin barbati. Iar aceste descoperiri nu se limiteaza doar la barbati. Nici femeile nu sunt scutite de efectele secundare ale reducerii aportului de grasimi alimentare. Rezultatele au aratat ca femeile care au fost atribuite grupului cu dieta slaba in grasimi au terminat studiul cu nivele mult mai mici de pierdere în greutate deficit mic si progesteron.

Pe scurt, erau mai putin fertile si cu neregularitati in ciclul menstrual. Asadar, ai face bine sa tii cont ca ai nevoie de grasimi alimentare pentru buna functionarea a sistemului endocrin. Urmareste sa ai macar 0.

Chiar daca nu vei putea preveni cu totul efectele secundare asupra hormonilor din cauza dietei in sine, macar nu le vei adanci si mai mult printr-un aport de grasimi mult prea mic.

Diete fara proteine si grasimi n-ai sa vezi pentru ca… mori fara ele.

pierdere în greutate deficit mic va ajuta victoza să pierdeți în greutate

Doar ca povestea asta omite un factor critic: carbohidratii sunt critici pentru performanta anaeroba, adica ce vrem noi cand mergem la sala.

Noi stocam carbohidratii sub forma de glicogen, in muschi si ficat. Intr-un studiu pe femei si barbati deopotriva [ 16 ], acestia au fost supusi unui antrenament de golire a glicogenului, apoi au fost privati de carbohidrati doar 1. Cum era de asteptat, aceasta a avut de suferit enorm, astfel ca numarul de repetari pe care au reusit sa le faca participantii a fost mult mai mic decat inainte de cele 2 zile cu reducerea carbohidratilor.

Concluzia din aceste 3 puncte ab si c ar fi ca, pentru a-ti reduce riscurile la dieta, cea pe care o adopti ar trebui sa fie bogata in proteine, bogata in grasimi si bogata in carbohidrati.

Pai… mult noroc sa fii in deficit caloric in conditiile astea!

Deficitul caloric: ce presupune și cum te ajută să pierzi în greutate?

Ce poti face, in schimb, e sa prioritizezi. Incepi cu proteinele, pe care le stabilesti, conform literaturii stiintifice in vigoare, oriunde intre 2. Cu grasimile ar fi indicat sa nu cobori sub 0. Restul de calorii alocate, liber la carbohidrati! Doar ca atunci, mai mult ca sigur nu ai mai fi pe deficit caloric.

Utilrecenzii