Zona de ardere a grăsimilor mhr

Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor

pierde în greutate în brațe și umeri

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, pierderea în greutate scrieți pentru noi rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de zona de ardere a grăsimilor mhr dacă ești femeie.

Zona dvs.

burta grăsime pierde timpul

Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio.

Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs.

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor. Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei.

Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor

Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

  • Ziua piciorului de pierdere a grăsimilor
  • Pierderea în greutate în kuala lumpur
  • Calculatorul zonei de ardere a grăsimilor
  • Determinarea zonei de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June
  • Zona dvs. de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace.

Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

  • Rp pierderea de grăsime 3
  • Pierdere în greutate spa pentru adulți
  • Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor pentru pierderea în greutate
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum
  • Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie.

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6]. Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari.

Când vine vorba de activitate fizică, există diferite zone ale ritmului cardiac, care echivalează cu niveluri diferite de intensitate. Aceste niveluri determină de fapt ce sisteme energetice utilizează corpul în timpul exercițiului, ceea ce afectează în mod direct numărul de calorii arse.

Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs. Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult. Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme.

pierderea în greutate săptămână după perioada

Cap 2 Aplicarea zonei dvs. Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate. Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs. Activitățile pot include: jogging mai lent, zona de ardere a grăsimilor mhr sau înot.

Determinarea zonei de ardere a grăsimilor

Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea. De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată.

pierderea în greutate anemie

Deși acest lucru scade din zona dvs. De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână.

fito pierdere în greutate prin pulverizare

Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice. Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs.

Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime.

Am slabit in 60 de zile - Tehnica mea de ardere grasime

Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs. Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații.

arde burta grăsime smoothie

Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs. Este o pierdere în greutate?

Starea în „zona de ardere a grăsimilor” nu vă va ajuta să slăbiți

Creșterea masei musculare? Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.

Utilrecenzii